Ik zit hier met een MSI K7T Pro 2a met bios versie 2.0. Ik wil graag versie 2.5 flashen maar dat gaat niet
ik heb een opstartdisk gemaakt met hierop wat bestanden + bios en start opnieuw op vanaf diskette. Je krijgt dat hij automatisch de bios wil flashen en zodra de voorgangsindicator moet gaan lopen gebeurt er helemaal niets meer? What the f*ck is wrong?
ff diskette controleren en als ie goed is gewoon opnieuw proberen.
Je hebt toch geen autoexec en/of config.sys op de bootflop staan?
Je hebt toch geen autoexec en/of config.sys op de bootflop staan?
Verwijderd
Ik heb precies het zelfde probleem, eerst met die autoexec en config.sys van MSI geprobeerd => geen resultaat, toen autoexec weg gehaald => toen kon ie de bios al backuppen, maar flashen ho maar
Bij mij deed ie het bij de derde poging wel
Pak je CD die je bij je Mobo hebt gekregen en installeer MSI LIVE BIOS. Werkt perfect. Ook de door MSI geleverde disketee, via internet werkt perfect bij mij. Maar die livebios is wel makkelijk en kewl. Ook met trage vebinding goed te doen. Give it a try.
Weet t soms wel beter
Verwijderd
MSI zuigt met BIOS updates, heb al 2x gehad dat ie tijdens updaten bleef hangen, bel gewoon MSI en vraag om nieuwe BIOS chip, zeg dat ie bleef hangen tijdens update 
Normaal moet je eerst oude BIOS chip sturen, maar daar heb je natuurlijk geen zin in
Zeg dat je tentamens enzow moet maken dat je niet zonder je pc kan, werkt perfect
Normaal moet je eerst oude BIOS chip sturen, maar daar heb je natuurlijk geen zin in
Zeg dat je tentamens enzow moet maken dat je niet zonder je pc kan, werkt perfect
Heb precies hetzelfde probleem
. Alleen dan met een k7t pro-2. Ik volg precies de procedure die msi aangeeft, maar hij wil niet... erg vaag...
Ik heb met de msi support gemeeld, na veel meelen en proberen van diverse updates was de conclussie van die gast dat m''n mobo kapot is...
.
Computer-land maar ''s bellen...
Ik heb met de msi support gemeeld, na veel meelen en proberen van diverse updates was de conclussie van die gast dat m''n mobo kapot is...
Computer-land maar ''s bellen...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Waar kan ik dat winflash vinden? Ik heb op de nederlandse site gekeken maar daar staat hij volgens mij niet op.
Ik heb net dat progje geinstalled maar ik wordt naar een site verwezen waarin alles in het chinees staatOp dinsdag 10 april 2001 11:41 schreef basjuh het volgende:
Pak je CD die je bij je Mobo hebt gekregen en installeer MSI LIVE BIOS. Werkt perfect. Ook de door MSI geleverde disketee, via internet werkt perfect bij mij. Maar die livebios is wel makkelijk en kewl. Ook met trage vebinding goed te doen. Give it a try.
ik heb hem geflast onder windows met winflas ook op de msi site te vinden werkt prima.
Verwijderd
Ik had ook met mijn K7T pro dat ik mijn bios niet kon flashen, ik heb toen eerst de bios gecleared met de jumper op het mobo en daarna kon het wel.
Heb ik ook last van...Op dinsdag 10 april 2001 15:20 schreef Supershiva het volgende:
[..]
Ik heb net dat progje geinstalled maar ik wordt naar een site verwezen waarin alles in het chinees staaten mijn chinees is de laatste jaren niet zo best meer
bestaat er ook nog een engelstalige site voor dat live bios gebeuren?
Op je msi cdtjeOp dinsdag 10 april 2001 16:16 schreef Supershiva het volgende:
Waar kan ik dat winflash vinden? Ik heb op de nederlandse site gekeken maar daar staat hij volgens mij niet op.
Het is geluktOp dinsdag 10 april 2001 19:44 schreef spok9 het volgende:
[..]
Op je msi cdtje
Mij is het ook gelukt met winflash
.
Mocht het niet lukken, dan moet je ff MSI bellen (040 2676600), vraag naar de technische dienst en vertel je verhaaltje
.
Mocht het niet lukken, dan moet je ff MSI bellen (040 2676600), vraag naar de technische dienst en vertel je verhaaltje
Verwijderd
Ikzelf, heb altijd een bootdisk met alleen een command.com erop. Hiermee opstarten en daarna vanaf de harddisk de flash opstarten. Nooit geen problemen mee moet ik zeggen. Zo ben ik al van 2.0 naar 2.1 gegaan en daarna alle volgende versies totaan 2.5
Pagina: 1