It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Nog één van die groothandels gebeld (die msi levert) maar die dacht dat het Raid gedeelte er weer niet op zat....
Lekker tegenstrijdig allemaal...
Wie weet het???????
Iemand die mij uit de brand kan helpen of een goed moederbord (DDR) weet die dit wel ondersteund?
Please let me know it.
Ik ben ook nogal geinteresseerd in dit bordje... ga er binnenkort maar eens eentje halen.
http://www.gigabyte.de/products/7dxr.htm
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En of je de MP kan verandere? Das een verdomd goeie vraag! Ik heb het bord zelf maar er eigenlijk nog niks aan getweakt.
Ik zal eens gaan kijken voor je.
Ik draai nu op 10.5*133 = 1450 (althans volgens het moederbord volgens mij moet dat maar 1396 zijn.
Verwijderd
En heeft er iemand nog de beste configuratie voor AMD thunderbird 1.33 Ghz dus welke mutiplyer settings, FSB settings enzo.
en als laatste heeft er iemand de laatste bios of waar ik die kan vinden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De k7T266 Pro gaat gewoon niet uitkomen met USB2 volgens MSI door problemen met de chipOp woensdag 09 mei 2001 20:29 schreef crazyhorse het volgende:
De msi met USB 2.0 ben ik nog niet tegngekomen de versie met raid is gewoon in nederland leverbaar.
En of je de MP kan verandere? Das een verdomd goeie vraag! Ik heb het bord zelf maar er eigenlijk nog niks aan getweakt.
Ik zal eens gaan kijken voor je.
False advertising noem ik dat..
stuur maar naar svanzon@hotmail.com
Asus A7A266
Asus A7M266
MSI K7T266 PRO
Ik wil alleen DDR ram gebruiken en een Tbird 1,33 GHz.