[BC3] MSI K7T266 Pro vraagje?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik zoek nu een goed overclockbaar DDR moederbord met een AMD760 of VIA KT266 chipset, en nu kwam ik de MSI K7T266 Pro in Pricewatch tegen....:9~
Nu is mijn vraag of deze in Nederland ook van RAID & USB 2.0 is voorzien. Ook niet on belangrijk is of deze met multipliers is over te clocken aangezien ik hier nergens wat over lees. Iemand die dit bord heeft of mij kan helpen?}:O

Thanx!

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Verwijderd

Ja, dat is ook mijn vraag dat van die raid, de importeur van msi (uit Son) zei in eerste instantie dat het raid gedeelte extra is (optional) staat ook inderdaad op de site van msi) Maar bij navraag van hem aan de technische dienst zat het er wel op, maar die 2 raid porten (= 4 devices) kan alleen voor hd''s gebruikt worden. Toen vroeg ik ook nog of ze dus verplicht in Raid moesten draaien, en dat was NIET het geval.

Nog één van die groothandels gebeld (die msi levert) maar die dacht dat het Raid gedeelte er weer niet op zat.... :'(

Lekker tegenstrijdig allemaal...

Wie weet het???????

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Nu weet ik nog niet of ik dus met de multiplier kan overclocken en of er nog goede andere DDR borden zijn (met multiplier adjustment!!!). Meer mensen met ervaring?:?

Verwijderd

Bij de asus kan je in ieder geval de mp niet verhogen.

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Dat vroeg ik niet, ik vroeg of dit bij de MSI K7T266 Pro mogelijk was (de ene winkel zegt namelijk van wel en de andere niet!!!)
Iemand die mij uit de brand kan helpen of een goed moederbord (DDR) weet die dit wel ondersteund?
Please let me know it.

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Niemand met suggestie''s van andere moederborden (met eventueel AMD760 Chipset)die dit wel ondersteunen?:?

• Xtuv
  • Laatst online: 30-08 11:37
bij de MSI KT7266 PRO kan je wel de multiplier veranderen, dat weet ik bijna zeker, maar geen volle 100%...

Ik ben ook nogal geinteresseerd in dit bordje... ga er binnenkort maar eens eentje halen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dit ook een goed kaartje en heeft amd 760 chipset ook met ddr, raid enal die shit

http://www.gigabyte.de/products/7dxr.htm

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
De msi met USB 2.0 ben ik nog niet tegngekomen de versie met raid is gewoon in nederland leverbaar.

En of je de MP kan verandere? Das een verdomd goeie vraag! Ik heb het bord zelf maar er eigenlijk nog niks aan getweakt.

Ik zal eens gaan kijken voor je.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Ja hoor het kan.

Ik draai nu op 10.5*133 = 1450 (althans volgens het moederbord volgens mij moet dat maar 1396 zijn. ;)

Verwijderd

MP veranderen kan , gaat zelfs een stuk beter dan voorgaande MSI planken . RAID zit er standaard niet op , tenzij het vermeld staat . Ik heb zonder dus .

• BC3 Victim
MP gaat geheel volgens de bios ik heb nu ook net het mobotje gekocht. Dus je kunt met multiplyer en met FSB overclocken.

En heeft er iemand nog de beste configuratie voor AMD thunderbird 1.33 Ghz dus welke mutiplyer settings, FSB settings enzo.

en als laatste heeft er iemand de laatste bios of waar ik die kan vinden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 20:29 schreef crazyhorse het volgende:
De msi met USB 2.0 ben ik nog niet tegngekomen de versie met raid is gewoon in nederland leverbaar.

En of je de MP kan verandere? Das een verdomd goeie vraag! Ik heb het bord zelf maar er eigenlijk nog niks aan getweakt.

Ik zal eens gaan kijken voor je.
De k7T266 Pro gaat gewoon niet uitkomen met USB2 volgens MSI door problemen met de chip :(

False advertising noem ik dat..

• BC3 Victim
wie heeft er voor mij de nieuwe bios van de k7t266 pro raid

stuur maar naar svanzon@hotmail.com

• BC3 Victim
Wat is nou de beste plank:

Asus A7A266
Asus A7M266
MSI K7T266 PRO

Ik wil alleen DDR ram gebruiken en een Tbird 1,33 GHz.

Pagina: 1