Verwijderd
Er is een tijdje geleden een post geweest over hoe snellere AMD cores te zoeken. Bij Duron was axia niet het middel om de snelle eruit te picken..
Thunderbird Code Conclusions
The results seem to show a pattern of favoring CPU''s with a letter in the 3rd line of text on each chip instead of a number. Still, the newer steppings ( AXIA, AVIA ) seem to be doing better than the rest, also the 1000Mhz chips seem to be doing as well as and better in some cases that higher Mhz chips with the same code .
Duron Code Conclusions
With the Duron stepping chart, you can more easily notice a trend towards chips with a letter starting the third line outperforming the rest. Once again the slower core speed chips available in certain steppings beat out the higher speed chips, this is characteristic of AMD downgrading high speed chips during certain periods.
Verwijderd
Even uit m''n hoofd: AKCA voor duron 800 gaat tot 1025 en een duron 800 met AKCA en Y in de regel eronder gaat tot 1075.
Heb zelf een AKCA en 1020 is mijn max, dus lijkt redelijk te kloppen.
Heb zelf een AKCA en 1020 is mijn max, dus lijkt redelijk te kloppen.
Verwijderd
???
Ik heb een AKBA Duron 600 die max tot 1040 in windows wil op 1,85 Volt (1,87 volgens de sensor). Zonder die letter code dus.
Volgens dat artikel zou de max tussen 900/950 moeten zitten.
Zo ver ik weet moet je naar de week nummers kijken. Week 35/38 van 2000 en 00 tot 04 van 2001.
Maar het blijft koffiedik kijken.
Ik heb een AKBA Duron 600 die max tot 1040 in windows wil op 1,85 Volt (1,87 volgens de sensor). Zonder die letter code dus.
Volgens dat artikel zou de max tussen 900/950 moeten zitten.
Zo ver ik weet moet je naar de week nummers kijken. Week 35/38 van 2000 en 00 tot 04 van 2001.
Maar het blijft koffiedik kijken.
Ik heb als het goed is eind van de week mijn duron AXIA binnen. een duron 750 Mhz
Besteld bij europc.nl :-)
Ik zal er wel een foto van posten :-)
Besteld bij europc.nl :-)
Ik zal er wel een foto van posten :-)
Verwijderd
Ik heb eens iemand horen zeggen dat de duron een afgekeurde TB is. Dus een thunderbird met de helft van de cache kapot ofsow. persoonlijk geloof ik het niet, maar als het waar is dan zullen er vast wel durons zijn met een axia core.
Wat een gel*l Bendertino!! klokken en klepels enzo. groetjes aan C!T.
sorry voor deze wat minder subtiele reactie, maar bij dit soort onzin mag dat wel vinnik!
sorry voor deze wat minder subtiele reactie, maar bij dit soort onzin mag dat wel vinnik!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1