De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ja ik heb hetzelfde hoor
Overigens geeft deze TB weer een hele andere temp in een msi board
Overigens geeft deze TB weer een hele andere temp in een msi board
jezus...Er zijn hier al zoveel topics over...

UTFS!
UTFS!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Ik heb een T-bird 1100@1200 en die wordt met een standaard coolermaster idle 35 en stressed 49 graden.
Ik haal idle 48c en stressed +/- 57c. Echt verontrustend is het zeker niet. Ik zou alleen even checken of je core-voltage wel goed staat. Bij veel biossen van MSI (bijvoorbeeld) geeft de instelling te weinig aan t.o.v. het werkelijk gebruikte voltage.
Voorbeeld: Mijn MSI-K7T-Turbo+Raid geeft aan 1,725 volt te gebruiken voor de core (bij de instellingen). Na reboot staat er bij PC-Health (in het bios) en bij Motherboard anager (in Windows) een voltage van 1,81 volt. Nu gebruik ik 1,800 volt en is dat in werkelijkheid 1,910 volt. Door het hogere voltage wordt de CPU duidelijk warmer als voorheen. Helaas heb ik dat nodig voor de stabiliteit bij het overklokken.
Voorbeeld: Mijn MSI-K7T-Turbo+Raid geeft aan 1,725 volt te gebruiken voor de core (bij de instellingen). Na reboot staat er bij PC-Health (in het bios) en bij Motherboard anager (in Windows) een voltage van 1,81 volt. Nu gebruik ik 1,800 volt en is dat in werkelijkheid 1,910 volt. Door het hogere voltage wordt de CPU duidelijk warmer als voorheen. Helaas heb ik dat nodig voor de stabiliteit bij het overklokken.
Verwijderd
Hoe betrouwbaar is PC Alert III eigenlijk?Bij veel biossen van MSI (bijvoorbeeld) geeft de instelling te weinig aan t.o.v. het werkelijk gebruikte voltage.
In de bios staat de core lager ingesteld (1,60 v.) dan volgens PCA: 1,75 v. Nou vindt ik dat niet zo''n probleem, maar de temp van mijn TB850 loopt op tot 75 graden
Dus mazzelaars, met slechts 58 graden enzo....
Maar goed, waar het dus om ging: hoe betrouwbaar is PC Alert III??
Pagina: 1