[BC3] wat moet ik kopen ,ik weet t niet meer :/

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo ik ga een nieuwe cpu/mainboard kopen. Nu had ik in gedachte een Athlon 1Ghz en Epox 8KTA3, maar nu zeiden een aantal vrienden van mij dat ik een P3 1Ghz moet nemen of een P4 ?? maar nu weet ik niet wat ik moet nemen :? kunnen jullie mij helpen ??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Gewoon kopen wat jezelf al had bedacht, niks mis mee. De twee andere opties zijn respectievelijk duur en véél te duur.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Koop een AMD 1200 / 266

Goedkoper dan een P4 en sneller! :9~

Verwijderd

Tja.. P4 niet doen, die vrienden zullen dat wel uit het Vobis krantje hebben, wil je snel en goedkoop, dan kun je het beste een AMD nemen Duron of T-Bird.. 2e is beter

Wil je het echt leuk doen, dan neem je een 1.2 ghz athlon op een 133 bus en dan een mobo met Via KT133a chipset, zoals de MSI K7t Turbo

Kun je mee overclocken en lekker stabiel en niet duur

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

P3 hier ook leuk, maar wel ++++++++ prijsje
Dus voor een goedkope oplossing ->AMD
Niet dat ik m''n P3 omruil voor een T-bird

Ik ben erg tevreden:)

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 22:25 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Tja.. P4 niet doen, die vrienden zullen dat wel uit het Vobis krantje hebben, wil je snel en goedkoop, dan kun je het beste een AMD nemen Duron of T-Bird.. 2e is beter

Wil je het echt leuk doen, dan neem je een 1.2 ghz athlon op een 133 bus en dan een mobo met Via KT133a chipset, zoals de MSI K7t Turbo

Kun je mee overclocken en lekker stabiel en niet duur
''t bordje wat ie noemde is beter >:) (en zeker niet duurder:P)
Pagina: 1