Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Als er op het geluidschipje CMMI8xxx staat (grote kans bij onboard sound) is die van C-Media. (www.cmedia.com.tw)
Voor je video zou ik ook even kijken op de chip.
Voor je video zou ik ook even kijken op de chip.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Verwijderd
eaglemax mobo''s zijn van pcchips
drivers (sound en vga ook) kun je vinden op www.pcchips.com.tw
suc6
drivers (sound en vga ook) kun je vinden op www.pcchips.com.tw
suc6
Wat geeft windows aan? Als je hem gaat installeren geeft i meestal wel aan welke hardware erin zit. Als er een S3 chip op zit(heel vaak bij niet al te nieuwe onboard) dan heeft windows zelf de drivers wel.
Geluid is idd vaak die cmedia.
Post anders ff het type nummer van het mobo, dan kan ik er ff naar zoeken. Kan je eigenlijk ook zelf wel, gewoon type nummer invullen in een zoekmachine, komt vaak wel iets uit.
Geluid is idd vaak die cmedia.
Post anders ff het type nummer van het mobo, dan kan ik er ff naar zoeken. Kan je eigenlijk ook zelf wel, gewoon type nummer invullen in een zoekmachine, komt vaak wel iets uit.
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
idd pcchips, ga ff naar www.pcchips.nl en dan bij support de lottery doen, dan kun je aan de hand van een aantal vragen het type vasstellen
Heb zelf ook een PC-Chips met "Xcel2000" gehad. M.i. een SiS kloon - (!). Het was de M741LMRT (dus met lan en modem). 1PCI/ISA shared. Als dat er een beetje op lijkt, downloaden die prut.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1