De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik had toen een bp6 met 2x400@550 en die werden max 33 graden met alpha koelers. Heb je niet teveel koelpasta gebruikt ofzo?
grtz
grtz
Neuh, zelfs helemaal geen pasta 
Ik heb zo''n vermoeden dat de coolers het probleem zijn. Het zijn twee oude Coolermasters. Niet bepaald top of the line in ieder geval..
Grts,
Maarten
Ik heb zo''n vermoeden dat de coolers het probleem zijn. Het zijn twee oude Coolermasters. Niet bepaald top of the line in ieder geval..
Grts,
Maarten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
celly 300 @ 504 werd hier maar 30 graden ofzo met global win, dus denk dat je koeling eens nagezien moet worden.. enne.. pasta is ook wel fijn
Verwijderd
ik heb 5 verschillende celerons gehad en ook allemaal geoc''d maar geeneen die boven de 30 graden uit kwam.Misschien moet je toch iets anders proberen als die coolermasters, die dingen zitten er ook niet zo strak op als de originele intel koelers.
Dat is te warm. Stop idd wat pasta tussen de CPU en heatsink. Zorg voor goede airflow in je kast.
Zelf heb ik 27 graden (idle) tot 36 graden ( tijdens Quake3).
Zelf heb ik 27 graden (idle) tot 36 graden ( tijdens Quake3).
Ik ga eens wat pasta en echte coolers scoren, thanks voor de replies jongens 
Maarten
Maarten
Ik kan je FOP32''s aanraden. Niet te duur,ze passen heel vlot, en met bp6fsb kan je het geluid dat ze maken onder kontrole houden.
30 graden is echt laag hoor ik heb moeite dat te geloven met waterkoeling is dat zelfs nog moeilijk, ik kon zelf de mijne 366@566 draaien 2.05V bij 55 graden, mijn maatje 550 bij 55 graden. Hoge temp lijkt maar zo omdat t in de core gemeten wordt.
Pagina: 1