[BC3] Temperatuur Athlon 1GHz

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe warm mag een Athlon 1 GHz met een MSI k7T turbo moederbord worden ? Als koeler heb ik een SuperOrb. In de BIOS gaf ie na een stevig potje gamen 55C aan !! Het spul is net nieuw, heb ik misschien een verkeerde instelling in het BIOS ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

bah 55° is best goed mijn maximum is 73°!! Warm in kamer en nu sis ie 63°
als ik case openzet 50-55° en nu ga ik denkelijk wel een casefan plaatsen om rond die 55-60° te komen :)
maar je temp kan je testen met }:O en andere progs en dan MBM 5 ofzo in windhoos

Verwijderd

heb ik ook zo''n last van mijn P3 1000 is wel 31 c. WAHAHAHA

• BC3 Victim
Dus 55C is best wel ok ? Ik heb niks overgeklokt by the way, alles is (nog) standaard.
Weet iemand trouwens ook van problemen met de SB Live Player en het MSI K7T Turbo mobo af?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:37 schreef sinterklaasrulez het volgende:
heb ik ook zo''n last van mijn P3 1000 is wel 31 c. WAHAHAHA
Je kan misschien zo vriendelijk zijn om de vraag proberen te beantwoorden ipv te stoefen ofzoiets. :r

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:37 schreef barbatruuk het volgende:
Dus 55C is best wel ok ? Ik heb niks overgeklokt by the way, alles is (nog) standaard.
Weet iemand trouwens ook van problemen met de SB Live Player en het MSI K7T Turbo mobo af?
Ja ik heb ook niks OC''ed maar die 55° zit wel goed maar als je wilt gaan OC''en moet ie wel betere koeling!!
en ja SB live met MSI hmm zoek eens in de search maar ik dacht meer probs met SB live en Abit dan met MSI.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Mijn proc (zie sig) is tegen de 52graden!! Lekkere airflow, SuperOrb. Misschien toch maar naar 1,1 GHz :9

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BC3 Victim
Senks Mallo :) Hoe kun je trouwens je computer info onderaan je berichten krijgen.

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:43 schreef barbatruuk het volgende:
Senks Mallo :) Hoe kun je trouwens je computer info onderaan je berichten krijgen.
Door in linksboven op Profile te klikken en da Signature in te vullen en dan Save dan is autoamtisch in alle posts je sig toegevoegd en ook alle waar je nog gaat posten ;)

Verwijderd

get rid of the superorb. Neem een Alpha 6035, stiller en koelt beter. Scheelt bij mij 14 graden. 55 graden is trouwens niet gevaarlijk. Probeer ook eens een lager voltage in te stellen, grote kans dat ie op 1.65 volt ook stabiel is en dat scheelt weer een paar graden

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Mijn TB wordt idle 38 en stressed 50 graden met een coolermaster EP5-6I51. Had eerste een Iceberg IB-60, toen werd ie dus idle 60 en stressed 75!
Jouw temperaturen zijn redelijk normale temperaturen voor een TB. Bij mij is het gewoon wat kouder door een extra casefan.

• BC3 Victim
Sjeune arbeit Mallo, ik vind trouwens de MSI Nvidia drivers maar traag vergeleken met de Detonator drivers, maar die kan ie dus niet meer installeren !

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:51 schreef barbatruuk het volgende:
Sjeune arbeit Mallo, ik vind trouwens de MSI Nvidia drivers maar traag vergeleken met de Detonator drivers, maar die kan ie dus niet meer installeren !
Ty!
Wat bedoel je! de snelste Detonator is volgens mij 10.80 die heb ik ook!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
idle 37
stressed 58

met goedkope coolermaster
binnenkort een alpha 6035mfc, ben benieuwd of die iets beter is

• BC3 Victim
Voor mijn MSI mobo had ik ook Detonator 10.80, maar sinds mijn MSI kan ik alleen maar de meegeleverde MSI Nvidia Geforce driver installeren |:( Dus NIET de 10.80 versie.

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:58 schreef barbatruuk het volgende:
Voor mijn MSI mobo had ik ook Detonator 10.80, maar sinds mijn MSI kan ik alleen maar de meegeleverde MSI Nvidia Geforce driver installeren |:( Dus NIET de 10.80 versie.
Waarom niet?? :?
Normaal gaat dat toch allemaal!!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45

Cheezus

Luiaard

Idle 30 °C
Stressed 40 °C

met goedkope spire cooler en 1 case fan...

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:55 schreef taz3d_nl het volgende:
idle 37
stressed 58

met goedkope coolermaster
binnenkort een alpha 6035mfc, ben benieuwd of die iets beter is
Waarom niet 2 casefans er in? Dat is temp -10 graden = dus goedkoper dan Alpha....>:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van Hardware Algemeen naar het Processors & Mobo''s forum.
Pagina: 1