Volgens de doos, handboek en overzichtssfoldr van ASUS moet mijn A7A kunnen samenwerken met het ASUS i-PAnel. Alle stekkers zijn verbonden, software geïnstalleerd, maar geen i panel. Een lampje brand, te weten MSG-led. Mobo is twee dagen oud, en nieuwe BIOS lijkt me niet.....maar you never know!
Ik heb hier een I-panel aan mijn Asus
Cusl2-C hangen. Bios moest wel met laatste versie geflasht worden om I-panel goed te laten werken.
Ik zou inderdaad maar es kijken of je de meest recente biosversie hebt
Cusl2-C hangen. Bios moest wel met laatste versie geflasht worden om I-panel goed te laten werken.
Ik zou inderdaad maar es kijken of je de meest recente biosversie hebt
I'm partial to your abracadabra
Kijk ook ff op http://www.jimhearne.co.uk/ipanel/
Mischien kun je hier een oplossing voor je probleem vinden
Mischien kun je hier een oplossing voor je probleem vinden
I'm partial to your abracadabra
Nieuwe BIOS op Duitse Asus heeft alle problemen opgelost!
Poes, kun ja aub ff contact met me opnemen op het volgende e-mail adres.
Mercenarie996@hotmail.com
of icq 53958452
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem als jij, alleen toen ik zojuist het nieuwste bios wou flashen zei het asus update programma dat ie niet goed was, of jij dus ff je bios file naar mij zou kunnen sturen aub...
Alvast bedankt!!!
[X]Death996
Mercenarie996@hotmail.com
of icq 53958452
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem als jij, alleen toen ik zojuist het nieuwste bios wou flashen zei het asus update programma dat ie niet goed was, of jij dus ff je bios file naar mij zou kunnen sturen aub...
Alvast bedankt!!!
[X]Death996
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1