De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
We hebben in de afgelopen periode zeker >200 MSI K7TPro II(a) plankjes verkocht / ingebouwd, en 0,0% uitval!! (DTC Computershop Delfzijl)
Ter vergelijking:
Soyo: gemiddeld 10% uitval
Asus: gemiddeld 3% uitval
(uitval gebaseerd op onze EIGEN ervaringen in de afgelopen periode)
Tiger
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Momenteel heb ik de pro2a en die ga ik maar eens vervangen. Je kan er minder ver mee overclocken dan een abit en die reset jumper moet je ook tig keer gebruiken voordat je hem redelijk hebt lopen.
Stabiel is ie wel, maar snel is ie niet, maarja hij is goedkoper dan een abit of asus.
Nu hoop ik dat het niet aan de chipset ligt, want dan is mijn geld voor een abit kt7a weer verkeerd gespendeerd.
Missing the good old bx chipsets.
Hoe weet je dat? Zit ie er niet meer in bij de MSI K7T PRO 2A?Op zondag 08 april 2001 16:04 schreef klausewitz het volgende:
Het vrouwtje is monddood gemaakt....
Tiger
Verwijderd
T is ook niet een super oc bord. Maar als ff verder kijkt wordt daar niet echt naar gevraagd....Op zondag 08 april 2001 16:29 schreef poekiemoek het volgende:
Nou ik vind hem tegenvallen.
Momenteel heb ik de pro2a en die ga ik maar eens vervangen. Je kan er minder ver mee overclocken dan een abit en die reset jumper moet je ook tig keer gebruiken voordat je hem redelijk hebt lopen.
Stabiel is ie wel, maar snel is ie niet, maarja hij is goedkoper dan een abit of asus.
Nu hoop ik dat het niet aan de chipset ligt, want dan is mijn geld voor een abit kt7a weer verkeerd gespendeerd.
Missing the good old bx chipsets.
Trouwens We hadden het over de stabiliteit
Jaap
maar dit wil wel niet zeggen dat je er niet mee kan overclocken!
Om over stabiliteit te praten.
Zodra je windows installeert is je pc niet meer stabiel.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Verwijderd
dat is bij de Aopen mobosOp zondag 08 april 2001 15:25 schreef tiger2000 het volgende:
Maar ik had hier een aantal postings gelezen waarin werd verteld dat als je met dat mobo opstart, dat er dan een vrouwenstem iets zegt in het Taiwanees. Hoe zit dat dan? Is dat er nog steeds?
Tiger
Verwijderd
Of een beetje sneller omdat je nu makkelijk de fsb over de 133 kan krijgen