[BC3] MSI K7TPRO mobo mening

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey,

Wat is jullie mening over het MSI K7T PRO 2A KT133 Socket A mobo?

Tiger

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

goed hoor... lekker stabiel, niet te duur

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Prima bordje nog nooit enige problemen mee gehad (4 ingebouwd) :)

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:45
ZEEER goed bordje idd!

We hebben in de afgelopen periode zeker >200 MSI K7TPro II(a) plankjes verkocht / ingebouwd, en 0,0% uitval!! (DTC Computershop Delfzijl)

Ter vergelijking:
Soyo: gemiddeld 10% uitval
Asus: gemiddeld 3% uitval
(uitval gebaseerd op onze EIGEN ervaringen in de afgelopen periode)

• BC3 Victim
Maar ik had hier een aantal postings gelezen waarin werd verteld dat als je met dat mobo opstart, dat er dan een vrouwenstem iets zegt in het Taiwanees. Hoe zit dat dan? Is dat er nog steeds?

Tiger

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Prima plnakje, ondersteund ATA 100 en kan tot de 1,5 Ghz. Ik zou gewoon nu een lage (kloksnelheid) duron of T-biord nemen en dan gewoon wachten tot de 1,5 Ghz Athlon(die komt er heus wel) lekker goedkoop is. Ik heb de msi k7t pro 1 ook prima, maar kan maar tot de 1 Ghz(of 1,2 met bios te flashen). IK zou zeggen; doen!

Verwijderd

Zeker een perfect bordje. Zo stabiel heb ik hem nog nooit gezien. (heb er wel 30 of meer in gebouwd.) Qua stabiliteit wint ie ut van een Asus A7V of Abit K7TA (Raid)

:7

Verwijderd

Het vrouwtje is monddood gemaakt....

Verwijderd

Nou ik vind hem tegenvallen.

Momenteel heb ik de pro2a en die ga ik maar eens vervangen. Je kan er minder ver mee overclocken dan een abit en die reset jumper moet je ook tig keer gebruiken voordat je hem redelijk hebt lopen.

Stabiel is ie wel, maar snel is ie niet, maarja hij is goedkoper dan een abit of asus.

Nu hoop ik dat het niet aan de chipset ligt, want dan is mijn geld voor een abit kt7a weer verkeerd gespendeerd.

Missing the good old bx chipsets. :'(

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 16:04 schreef klausewitz het volgende:
Het vrouwtje is monddood gemaakt....
Hoe weet je dat? Zit ie er niet meer in bij de MSI K7T PRO 2A?

Tiger

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 16:29 schreef poekiemoek het volgende:
Nou ik vind hem tegenvallen.

Momenteel heb ik de pro2a en die ga ik maar eens vervangen. Je kan er minder ver mee overclocken dan een abit en die reset jumper moet je ook tig keer gebruiken voordat je hem redelijk hebt lopen.

Stabiel is ie wel, maar snel is ie niet, maarja hij is goedkoper dan een abit of asus.

Nu hoop ik dat het niet aan de chipset ligt, want dan is mijn geld voor een abit kt7a weer verkeerd gespendeerd.

Missing the good old bx chipsets. :'(
T is ook niet een super oc bord. Maar als ff verder kijkt wordt daar niet echt naar gevraagd.... :?
Trouwens We hadden het over de stabiliteit :7

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Hoe zet je die vrouwenstem uit?????????? Ik haar een vertaalcursus laten doen van Taiwanees naar Engels, maar hoe kan ik haar het zwijgen opleggen?????? BIOS-instelling?? Ik heb een gewone K7T Pro 2...

Jaap

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:08
MSI moederborden zijn niet de overclock moederborden
maar dit wil wel niet zeggen dat je er niet mee kan overclocken!

Om over stabiliteit te praten.
Zodra je windows installeert is je pc niet meer stabiel.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

idd een heerlijk stabiel bordje als je niet oc''d. Ik had die a versie maar wilde overklokken. Niet lachen maar ik heb nu 2 Soltek 75KAV mobo''s met de KT133A chipset, retestabiel en oc vriendelijk, aanrader!

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 15:25 schreef tiger2000 het volgende:
Maar ik had hier een aantal postings gelezen waarin werd verteld dat als je met dat mobo opstart, dat er dan een vrouwenstem iets zegt in het Taiwanees. Hoe zit dat dan? Is dat er nog steeds?

Tiger
dat is bij de Aopen mobos

Verwijderd

is ook bij MSI geweest....en bij Soltek (heb gelukkig niet die types)

Verwijderd

je kunt misschien beter voor een MSI K7t Turbo gaan, die heeft de kt133a chipset... en is dus meer futureproof...
Of een beetje sneller omdat je nu makkelijk de fsb over de 133 kan krijgen
Pagina: 1