[BC3] FOP32 +MSI K7T Turbo?

Pagina: 1
Acties:

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 18:29
Past deze cooler wel goed op het board, of is het verstandig een andere cooler te nemen die minder geforceerd op mijn board+proc gebracht heeft te worden?
Wie heeft er ervaring mee? ff replyen graag

-geen-

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Op zaterdag 07 april 2001 23:56 schreef Alien_Inside het volgende:
Wie heeft er ervaring mee? ff replyen graag
Ok, hier een reply >:)

Maarre..... sorry, geen ervaringen mee.

• Alien_Inside
en ik heb de search al gebruikt dus.
graag ff specifiek de ervaringen van de mensen die deze combo hebben. Niet temperatuur maar bevestiging en duurzaamheid en ...etc
thx

-geen-

• WiD
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Bevestiging van de FOP32 gaat op elk mobo stroef. De klip is nogal stevig. Ik heb er hier 2 op m''n BP6, dus als ze hier op passen zonder mod, dan moet het zeker op een MSI K7T Turbo gaan. Op een BP6 moet je zelfs aan een Orb veilen om het ding erop te krijgen, heel (te) weinig plaats rond de sockets.

• Alien_Inside
maaaar je moet bij een heleboel mobo''s -ook nu nog- aan de Orb zagen/vijlen. Dit is zelfs normaal inmiddels...

-geen-

• Knightwolf
  • Laatst online: 30-08 22:39
Op zondag 08 april 2001 00:18 schreef Alien_Inside het volgende:
maaaar je moet bij een heleboel mobo''s -ook nu nog- aan de Orb zagen/vijlen. Dit is zelfs normaal inmiddels...
Helaas wel ja

Maar dat komt omdat een ORB ROND is..... en de andere coolers (FOP32 / FOP38) zijn "vierkant" zeg maar... dat scheelt heel veel (alles eigenlijk)

• Alien_Inside
ok, das nu duidelijk voor mij.

-geen-

Verwijderd

Ik heb Die turbo plank, en die koeler :)

Past makkelijk... ik heb alleen een keer een hoop zitten pielen omdat de proc niet goed in de socket zat :)

Maaruh, schroevedraaier erbij en hij zit er zo op, eerste keer wat moeilijker daarna duw je hem er zo op...

En je proc blijft lekker fris

Verwijderd

Sterker nog.. de onderkant van die Fop heatsinks is even groot als je socket... 2 cm daarboven zit er een verbreding in...
Pagina: 1