-geen-
Ok, hier een replyOp zaterdag 07 april 2001 23:56 schreef Alien_Inside het volgende:
Wie heeft er ervaring mee? ff replyen graag
Maarre..... sorry, geen ervaringen mee.
en ik heb de search al gebruikt dus.
graag ff specifiek de ervaringen van de mensen die deze combo hebben. Niet temperatuur maar bevestiging en duurzaamheid en ...etc
thx
graag ff specifiek de ervaringen van de mensen die deze combo hebben. Niet temperatuur maar bevestiging en duurzaamheid en ...etc
thx
-geen-
Bevestiging van de FOP32 gaat op elk mobo stroef. De klip is nogal stevig. Ik heb er hier 2 op m''n BP6, dus als ze hier op passen zonder mod, dan moet het zeker op een MSI K7T Turbo gaan. Op een BP6 moet je zelfs aan een Orb veilen om het ding erop te krijgen, heel (te) weinig plaats rond de sockets.
maaaar je moet bij een heleboel mobo''s -ook nu nog- aan de Orb zagen/vijlen. Dit is zelfs normaal inmiddels...
-geen-
Helaas wel jaOp zondag 08 april 2001 00:18 schreef Alien_Inside het volgende:
maaaar je moet bij een heleboel mobo''s -ook nu nog- aan de Orb zagen/vijlen. Dit is zelfs normaal inmiddels...
Maar dat komt omdat een ORB ROND is..... en de andere coolers (FOP32 / FOP38) zijn "vierkant" zeg maar... dat scheelt heel veel (alles eigenlijk)
ok, das nu duidelijk voor mij.
-geen-
Verwijderd
Ik heb Die turbo plank, en die koeler 
Past makkelijk... ik heb alleen een keer een hoop zitten pielen omdat de proc niet goed in de socket zat
Maaruh, schroevedraaier erbij en hij zit er zo op, eerste keer wat moeilijker daarna duw je hem er zo op...
En je proc blijft lekker fris
Past makkelijk... ik heb alleen een keer een hoop zitten pielen omdat de proc niet goed in de socket zat
Maaruh, schroevedraaier erbij en hij zit er zo op, eerste keer wat moeilijker daarna duw je hem er zo op...
En je proc blijft lekker fris
Pagina: 1