[BC3] Heatsink(jes) plakken???

Pagina: 1
Acties:

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
Ik heb een heatsink van een 486 verbouwd naar 4 kleine heatsinkjes voor op mijn geheugenchips te pleuren van mijn Asus V7700 Pure. Iemand enig idee waar ik die mee vast kan zetten, want ik heb gehoord dat die lijm waar ze dat vroeger mee deden niet meer verkocht mocht worden omdat ie supergiftig was. Is (een dun laagje) gewone alleslijm ook een optie of heeft iemand een beter idee:?!

Verwijderd

secondelijm op de hoekjes en pasta in het midden.

Zo heb ik het opgelost

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Er is ook een artic-silver die lijmt :

www.oc-shop.nl

One of the animals has left its cage today.

• DaManiac
Perfect, thnx.
ik had namelijk ook gehoord dat gewone lijm wel eens als isolator kan dienen en dan fikken je chipjes door. Iemand daar ervaring mee?

• DaManiac
Heeft iemand een idee of ik met die heatsinkjes het geheugen hoger kan klokken dan 380?
Als ik hem op 390 zet, krijg ik vervormingen in mijn beeld. (core loopt op 220)

[edit: sorry, misschien crosspost]

• DaManiac
thnx ruben_pruim

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 22:10 schreef DaManiac het volgende:
Ik heb een heatsink van een 486 verbouwd naar 4 kleine heatsinkjes voor op mijn geheugenchips te pleuren van mijn Asus V7700 Pure. Iemand enig idee waar ik die mee vast kan zetten, want ik heb gehoord dat die lijm waar ze dat vroeger mee deden niet meer verkocht mocht worden omdat ie supergiftig was. Is (een dun laagje) gewone alleslijm ook een optie of heeft iemand een beter idee:?!
Zoals ook in deze review is gedaan;
http://www.rorupc.nl/reviews/geforce2/
kan dat gewoon met sec lijm en in het midden wat artic silver (is al eerder vermeld)
maar hier staan ook de resultaten van OC settings.....

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 22:41 schreef DaManiac het volgende:
thnx ruben_pruim
Graag gedaan DaManiac :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
hmm kom zonder heatsinkje met mijn v77 op 240 uit en 391 zonder probs, ook in 3dmark een paar uur is geen prob.. kan ik dan met sinkjes nog hoger ??... :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Woef
  • Niet online
Op zondag 08 april 2001 00:14 schreef psygho het volgende:
hmm kom zonder heatsinkje met mijn v77 op 240 uit en 391 zonder probs, ook in 3dmark een paar uur is geen prob.. kan ik dan met sinkjes nog hoger ??... :)
Probeer het zou ik zo zeggen :)

Verwijderd

de vraag is alleen of het nou zoveel uitmaakt om van 390 naar 400 te gaan. Ik heb hier een GF2MX en die loopt standaard 175/183. Wanneer ik die klok naar 200/210 dan is de kaart dus bijna 15% overklokt, maar het levert in Q3 nog geen 5% winst op :(

Als je het doet om het maximale uit je kaart te halen zou ik er voor gaan, anders gewoon lekker laten zoals het is.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 11:54

picobyte

MhIHIHI!

Heatsingkes kunnen net die MHz meer geven waardoor je misschien net een stapje hoger kan en kost vrijwel niets... DOEN! ;-)
Gewoon ff die giftroep bij de conrad of lokale electroboer halen en idd op de hoekjes wat secondelijm.

Powered bij meergranenbrood.

Pagina: 1