[BC3] OC''en probleem?

Pagina: 1
Acties:

• DwarV
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 08:00

DwarV

Rekent aan het leven

Topicstarter
Ehm.. ik heb mijn Duron 700MHz overgklokt (nu niet meer)..
om hem op 850MHz te zetten (en een beetje stabiel te laten draaien) had ik een voltage van 1.8volt nodig.. Mijn broer zei dat dit wel heel veel was, vond ik eigenlijk ook, omdat het standaard voltage 1.6V is..

Is het dus verstandig om het voltage zo hoog te zetten?? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Verstandig.. wat is verstandig? :)

Over dit onderwerp is al heel veel gepost, als je de search gebruikt zul je zien dat er heel veel info over te vinden is.

Een algemene vuistregel is dat meer dan 10% verhoging niet verstandig is, alhoewel dit voor de AMD CPU''s niet echt lijkt te gelden.

1.8 moet in elk geval nog kunnen, ik heb even gezocht en vond zelfs mensen die ''m op 2.3 hadden gezet. e.e.a. is ook afhankelijk van de koeling die je op je CPU hebt zitten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DwarV
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 08:00

DwarV

Rekent aan het leven

Topicstarter
sorry
ik zal effe zoeken dan

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor, ben maar newbie ;)

Succ6 met je zoektocht!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen