De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Stabiel? Kop dan een MSI K7T Turbo. Stabielste tot nu toe en goedkoper dan die asus.
Moederbord is de basis van een pc. Hier hang je dus alles aan. eg videokaart, HD''s, processor, geheugen, NIC, scsi HA, cd/dvd-rom/rw etc
Moederbord is de basis van een pc. Hier hang je dus alles aan. eg videokaart, HD''s, processor, geheugen, NIC, scsi HA, cd/dvd-rom/rw etc
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wat betreft het beste moederbord: gebruik de zoek functie eens (staat bovenaan, vlak onder ''gathering of tweakers'') er zijn een hoop postings geweest over welk moederbord het beste zou zijn voor een AMD.
Ik persoonlijk zou voor het MSI bord gaan.
Wat betreft de vraag naar de functie van een moederbord.. Je moederbord is zeg maar ''de lijm'' die alle onderdelen van je computer ''aan elkaar plakt''.
Alle onderdelen zijn onderling verbonden via het moederbord.
Ik persoonlijk zou voor het MSI bord gaan.
Wat betreft de vraag naar de functie van een moederbord.. Je moederbord is zeg maar ''de lijm'' die alle onderdelen van je computer ''aan elkaar plakt''.
Alle onderdelen zijn onderling verbonden via het moederbord.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb zelf de msi k7t pro2 (is het broertje van de turbo)
en die is echt superstabiel :):)
Zelfs na heftig overclocken
Ik zou voor een msi gaan..
en die is echt superstabiel :):)
Zelfs na heftig overclocken
Ik zou voor een msi gaan..
Verwijderd
Op je moederbord sluit je vrijwel alles aan; toetsenbord, muis enzo, maar ook je processor, geheugen, harddisks, cd-rom enzo.
Je video-, geluids- en netwerkkaarten steek je in je moederbord.
Wil het stabielste mobo (moederbord), ga dan voor MSI, wil je iets meer "kwaliteit", neem een Asus
Je video-, geluids- en netwerkkaarten steek je in je moederbord.
Wil het stabielste mobo (moederbord), ga dan voor MSI, wil je iets meer "kwaliteit", neem een Asus
/offtopic
valt me op, normaal zou hier allang de kreten om je oren vliegen, maar na een klein uitleg lijkt het wel alsof dat hier nooit gebeurt...
dus het kan wel als ze maar willen!
hier bedoel ik geen mensen mee, mar het algemeen ..
valt me op, normaal zou hier allang de kreten om je oren vliegen, maar na een klein uitleg lijkt het wel alsof dat hier nooit gebeurt...
dus het kan wel als ze maar willen!
hier bedoel ik geen mensen mee, mar het algemeen ..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1