Toon posts:

[BC3] Soltek?? Is het wat??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een Duron 900
Is het een goed oc-mobo

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Soltek wat?

Welk type?

Meer info!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Soltek SL-75KAV-X moederbord socket A Kt133A en met een Via chipset.

Wat vinden jullie hiervan??

Verwijderd

ik heb er 2 draaien, retestabiel en goed mee over te klokken (beter dan de MSI pro2a). Dit bord heeft ook niet zo''n 100/133 jumper maar een hele zooi dipswitches die perfect werken, aanrader

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb ook zo''n bordje en ik ben er erg blij mee...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Heb m''n duron op een Soltek kav-75 en het is een retesnel en stabiel bord (met een isa slotje), als je niet het geld hebt voor een asus of een abit de ideale keuze naar mijn mening.

Verwijderd

Ga gerust voor Soltek, altijd dat lullen over Abit & Asus !!!
Wordt trouwens een prima pakket software bijgeleverd (oa Norton Ghost).
Heb veel spijt dat ik nu met een MSI K7T Pro 2A opgescheept zit maar de Soltek SL-75KAV-X was hier in België namelijk moeilijk te vinden.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb dat bordje ook met AMD TB 1333@1550 superstabiel ga nu een vettere }:O halen dan ''s kijken hoe ver ik kom :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Ik werk er op mijn werk alleen maar mee, super bordjes.

Soltek en supermicro kunnen we alleen leveren, maar nooit problemen mee en super stabiel en snel. *D

We hebben eigen groot/importhandel en waren de eerste die ze naar nederland haalde, aan het begin dacht ik zelf ook nog of wel of het goede bordjes waren. Maar dat was dus geen mistap.

There are many mysteries in this universe, including me!

Verwijderd

Heb m''n MSI K7T Pro 2A ingeruild voor een Soltek SL-75-KAV nu.
De MSI gaf eigenaardige hardnekkige problemen die ik nu met de Soltek niet meer heb.
Alleen de degelijkheid kan een ietsje beter, het lijkt me nogal licht spul.
En een bruikbaar ISA-slot i.p.v. een onbruikbaar AMR-slot is ook mooi meegenomen.
Goed spul diene Soltek, zeker weten.

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
ik heb nog een soltek 65-FVB te koop maar dies voor celeron en pentium :)

Maar met mijn soltek mobo heb ik ook nooit geen problemen gehad hoor

prima boardjeh

-

Verwijderd

ik heb ook een soltek....

reteveel jumpers....helaas heb ik de KT133 versie...dus echt heel hard gaat ie niet..maar voor de rest, perfecT!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had ereen besteld maar is alweer terug voordat die in gebruik was
Het is te hopen dat de tweede soltek die ik dinsdag hoop binnen te krijgen wel een goede Bios heb want die andere sneuvelde al in de verpakking

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1