[BC3] AXIA gezien bij mn lokale dealer...

Pagina: 1
Acties:

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Mijn dealer.... lokaal (daar waar ik nooit wat koop) Heeft nu sinds kort de processors in de vitrine liggen.

Er lag een heuse 1Ghz AXIA, en mijn vingers begonnen te gloeien.

Momenteel heb ik al 6 maanden ofzo een Thunderbird 700 @ 824. Op een A7V.

Ik zal natuurlijk beter kunnen wachten want als ik een nieuwe koop dan moet ik toch 266 Mhz bordje hebben.... :?:? Lijkt mij verstandiger, eventueel wachten op de Pally.... ??

Freelance tweaker

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ik zou sowieso wachten, jou processor is toch snel genoeg????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 18:35 schreef FrankGuthrie het volgende:
ik zou sowieso wachten, jou processor is toch snel genoeg????
voor een tweaker is niks snel genoeg:)

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 10:10

TheFruitNerd

iets met fruit

Als ik jou was zou ik wel ff verder searchen dan je neus lang is voor je ''m koopt. Voor je ''t weet zie je ''m ergens anders voor 100 piek minder liggen. Dat voelt namelijk nie zo goed aan! |:(

- de zon schijnt altijd wel ergens -

Verwijderd

Yow .. je plaatje is 112 kb. Kun je die niet FF resizen?

Verwijderd

D-Devil is een echt held die zijn lusten kon temmen ! Overclocken is een hobby, en iedereen wil het vetste hebben om mee te kunnen spelen toch ? Iedere geile gozer moet toch ook een Chick scoren om aan zijn trekken te komen ? En een gast met een passie voor auto''s wil toch ook een zo groot mogelijke uitlaat onder zijn Golf GTi hebben ?

D-Devil, als je dat wilt moet je dat gewoon doen, als niemand eens gek doet, dan zal deze wereld een stuk saaier zijn. Als doe je het alleen al voor de fun die je hebt voor de aankoop, die ik opmerkte in je eerste bericht :) De fun van elke overclocker, hoe goed zal die overclocken ? Hoeveel meer herrie maakt mijn Golf GTi nu bij het stoplicht als ik hem op z''n staart trap ?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik verkoop AXIA''s >:)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Space Promotion ook. Staan gewoon op de site!

PaCKo

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
ik had een AXIA tot ik vandaag mn proc op heb geblazen.. echt zwaaaaaaaaar kut!!!!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-08 16:28

Sharky

Skamn Dippy!

Op zondag 08 april 2001 20:45 schreef dexx het volgende:
ik had een AXIA tot ik vandaag mn proc op heb geblazen.. echt zwaaaaaaaaar kut!!!!
dat risico neem je als tweaker. we balen ja.

ik zal wel geen axia want de mijne komt toch niet boven de 1050 (900)

This too shall pass

• D-Devil
Ik koop hem denk ik niet... eind deze maand eerst een Gf 3.

Freelance tweaker

• D-Devil
Op zondag 08 april 2001 00:54 schreef HlpDsK het volgende:
Yow .. je plaatje is 112 kb. Kun je die niet FF resizen?
Ennuhhh Wiens plaatje ???

Freelance tweaker

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 12 april 2001 00:20 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Ennuhhh Wiens plaatje ???
als je effe leest en goed kijkt kom je tot de conclusie dat hij die van NvidiaGebruiker
bedoelt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• D-Devil
Op zondag 08 april 2001 00:59 schreef Wapzer het volgende:
En een gast met een passie voor auto''s wil toch ook een zo groot mogelijke uitlaat onder zijn Golf GTi hebben ?
D-Devil heeft daar een kort woordje op te vermelden, want een Gast met passie rijd geen GTI ... :P haha, geen flame ofzo, maar uhm bij mij is dat woordt GTI vet bagger, bij mij heet dat WRC of M3 cq. M5 8-)

Freelance tweaker

Verwijderd

btw... je kunt volgens mij beter een 1Ghz (200Mhz) TB kopen en daarvan dan met een lekkere (Silverado;)-)koeler de FSB t/m +- 145+Mhz oc-en *D

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Op maandag 07 mei 2001 00:32 schreef D-Devil het volgende:
want een Gast met passie rijd geen GTI ... :P haha, geen flame ofzo, maar uhm bij mij is dat woordt GTI vet bagger, bij mij heet dat WRC of M3 cq. M5 8-)
En waar heeft een M5-rijder dan passie voor? Niet voor pure snelheid, of sportiviteit, want dan had hij voor dat bedrag een Lotus Elise of een tweede-hands Ferrari voor gekocht. Want men denkt dat zo''n M5 met zijn 400pk zo supersnel is, maar hij wordt er finaal uit gereden door een 190pk Lotus Elise of 2e hands Ferrari 512TR. De M5 is gewoon een comfortable en veel te zware 5-serie die een wegligging heeft van vrachtwagen (bij wijze van).

Sorry voor dit off-topic Flame gedrag, maar ik wordt niet goed van die mensen die off-topic even moeten vertellen hoe geweldig hun favoriete patser bak wel niet is :r

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:15
//offtopic ik ben niet pro BMW ofzo maar dat ding haalt wel zeker de 300 km/h.
En kom dan niet met Lotus want dat is meer een motor met 4 wielen dan een auto. :r

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 00:45 schreef universal creations het volgende:

[..]

En waar heeft een M5-rijder dan passie voor? Niet voor pure snelheid, of sportiviteit, want dan had hij voor dat bedrag een Lotus Elise of een tweede-hands Ferrari voor gekocht. Want men denkt dat zo''n M5 met zijn 400pk zo supersnel is, maar hij wordt er finaal uit gereden door een 190pk Lotus Elise of 2e hands Ferrari 512TR. De M5 is gewoon een comfortable en veel te zware 5-serie die een wegligging heeft van vrachtwagen (bij wijze van).

Sorry voor dit off-topic Flame gedrag, maar ik wordt niet goed van die mensen die off-topic even moeten vertellen hoe geweldig hun favoriete patser bak wel niet is :r
Creation..lul toch niet zo dom..
Een Elise een M5 vlammen? Misschien tot de 100...door het lichte gewicht..maar daarboven is de elise POEP in vergelijking met een M5. Ferrari512..tjaaaaaaaaa
M5 is gewoon een vette bak die bedoeld is om lekker over de duitste autobahn te blazen met snelheden boven de 200 en toch nog plezierig rijd voor lange afstanden. En een wegliging van nix?? LOL Zeker nooit in een M5 gereden...Vraag eens aan Tiff Needle (top gear) of de M5 een beetje wegligging heeft..

Lekker offtopic btw hehe :P

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24
Hehehe ik ken t gevoel D-Devil
ik heb vorige week bij mijn lokale pcboer ook een 1Ghz axia gezien en ik kocht m meteen
daarvoor had ik een duron 800@1017

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Een Elise een M5 vlammen? Misschien tot de 100...door het lichte gewicht..maar daarboven is de elise POEP in vergelijking met een M5
Op het circuit heb je niets aan een hoge topsnelheid. Een tijdje terug hadden ze een Race BMW 3-serie met 200pk laten rijden tegen een M5 op Zandvoort: verschil was ruim 3 seconden. Gewicht is niet alleen fijn bij acceleratie maar ook bij het remmen en het bochten werk: of je nou 700kg of 1400kg door de bocht moet gooien zal nogal wat schelen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Jos Verstappen heeft ook de auto met de hoogste topsnelheid. Is echter bijlangena niet het snelste op het circuit.

Do as I say, don't do as I do.

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
trap eens op de staart van een viper gts-r met 600+ pk en 720nm ofzo... vliegen de klinkers door de straat >:) (een chevy camaro, een shelby cobra of een corvetter ZR-1 voldoen ook)

genoeg off topic...
* Dr.Q gelooft niet in dat axia gedoe...no flame intended though

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Goh ik wist niet dat er tegenwoordig allemaal AXIA''s in die sportauto''s zaten joh. Maar zal ik wel dom zijn.

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 18:35 schreef Bart-01 het volgende:
Jos Verstappen heeft ook de auto met de hoogste topsnelheid. Is echter bijlangena niet het snelste op het circuit.
Dat ligt aan de aerodynamica van de auto (er wordt downforce ingeleverd), de motor is zeker niet de sterkste.

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
flauw mode:

Ik ga gauw mijn kast oppoetsen met hoogglans...lagere cw-waarde... ;)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 21:25 schreef Dr.Q het volgende:
flauw mode:

Ik ga gauw mijn kast oppoetsen met hoogglans...lagere cw-waarde... ;)
En???? Issie al sneller?

• Gabriel-LG
  • Laatst online: 28-08 23:12
Om te beginnen: Ik ben niet zo dom als de vragen die ik stel...
Maar wat is het verschil tussen een normale TB en een AXIA ??

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 20:13 schreef Gabriel-LG het volgende:
Om te beginnen: Ik ben niet zo dom als de vragen die ik stel...
Maar wat is het verschil tussen een normale TB en een AXIA ??
AXIA is de code die op de core staat. Bij andere TB''s staat er dus AVIA, AFHS ofzo, ik noem maar wat.

AXIA''s zijn als je de verhalen moet geloven goed over te clocken, sommigen halen 1550 mhz.
Pagina: 1