De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zit er een regelmaat in de piep?
Zo nee - Probeer eens een andere voeding. Kan door pieken komen in de spanning en kijk of alle kaarten er goed inzitten. Heb dit ook een keer gehad. Bleek toen een kaart te zijn die niet helemaal goed zat.
Zo nee - Probeer eens een andere voeding. Kan door pieken komen in de spanning en kijk of alle kaarten er goed inzitten. Heb dit ook een keer gehad. Bleek toen een kaart te zijn die niet helemaal goed zat.
Alle kaarten zitten ok, vermoedelijk geeft de piep aan via de speaker dat de processor
te heet is.
Kan dit komen door de voeding?
Anders maar een andere cooller kopen denk ik.
te heet is.
Kan dit komen door de voeding?
Anders maar een andere cooller kopen denk ik.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik denkt dat je cpu te heet wordt..... check de sensor die je temp opneemt, deze zitten bij sommige pc''s te dicht bij de cpu..... Dan gaat ie sneller piepen.
Whatever.
Pagina: 1