[BC3] Asus a7v piept

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Tijdens het werken met mijn PC hoor ik af en toe een piep uit mijn kast komen ( nee het is geen muis) lijkt mij niet goed, wat kan dit zijn??????????????

BVD

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 14:14
Moet je voor de floppy drive een stukje kaas leggen, wedden dat de muis er dan uitkomt:D

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 14:14
Nee, even serieus.
Schroef je kast gewoon open en zet dan de computer aan.
Nu kun je precies horen wat het geluid maakt en de betreffende maatregelen nemen.

Verwijderd

Zit er een regelmaat in de piep?
Zo nee - Probeer eens een andere voeding. Kan door pieken komen in de spanning en kijk of alle kaarten er goed inzitten. Heb dit ook een keer gehad. Bleek toen een kaart te zijn die niet helemaal goed zat.

Verwijderd

Is het een piepje uit het speakertje van je mobo of iets wat aanloopt?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Alle kaarten zitten ok, vermoedelijk geeft de piep aan via de speaker dat de processor
te heet is.

Kan dit komen door de voeding?

Anders maar een andere cooller kopen denk ik.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

ik denkt dat je cpu te heet wordt..... check de sensor die je temp opneemt, deze zitten bij sommige pc''s te dicht bij de cpu..... Dan gaat ie sneller piepen.

Whatever.

Pagina: 1