[BC3] Athlon 1200 temp?

Pagina: 1
Acties:

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 10:20
Ik heb net een nieuwe Athlon 1200 in elkaar gezet met een koolermaster cooler...gewoon standard, koelribben met een fan erop
bij bijna geen activiteit wordt deze proc 42oC
is dit te heet? hoe heet is een proc normaal, hij draaid op zijn originele snelheid. weet iemand hoe heet hij dan hoort te worden..
bedank!

If you don't stand for something you'll fall for everything

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ik bouw regelmatig systemen met een AMD 1200 Mhz in elkaar, daarbij gebruik ik bijna altijd een Coolermaster..de gemiddelde temperatuur ligt dan zo rond de 36 graden, maar er zitten soms wel uitschieters bij die ruim over de 40 graden komen..
..tot nu toe is er nog geen-een spontaan in brand gevlogen, dus... :z

Throw me a freakin' bone here

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De processor mag +/- tussen de 30 en 85 graden komen, dus jouw temp is behoorlijk goed.

Maar houd je Temp als je het niet vertouwd in de gaten dit kun je zien in je BIOS of via een proggie in windows, ik zeg dit omdat
een vriend van mij al 2 athlons heeft geburnd, dus een goede cooller is erg belangrijk!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Ik zeg het niet vaak, maar: UTFS!!
Hier zijn al honderden topics over geweest.
Maar om toch even je vraag te beantwoorden:
42 graden idle is netjes als je een standaard koelertje hebt (coolermaster ofzo).
Dit is iig zeker niet te heet

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op zaterdag 07 april 2001 15:55 schreef menziman het volgende:
De processor mag +/- tussen de 30 en 85 graden komen, dus jouw temp is behoorlijk goed.
Als jij je processor tot 85 graden laat lopen gaat ie bijna smelten, levensduur van jou processoren zullen dan ook niet boven een half jaar uitkomen zeker!

Advies aan de topic starter: Koop een Thermaltake suber orb als je de temperatuur te hoog vind worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn PII350 systeempje draait altijd over de 40 graden :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1