[BC3] Duron: welk mobo?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey allemaal,

Ik ga binnenkort een Duron 700 Mhz processor aanschaffen, maar nu ben ik er nog steeds niet uit welk mobo ik daar bij ga nemen. Ik kan kiezen uit:

- MSI K7T PRO 2A KT133 Socket A
- MSI K7T RAID KT133A Socket A

De eerste is 55 piek goedkoper dan de tweede. Is dit prijsverschil het echt waard? Ik weet dat het niet veel is, maar toch, wat heb ik meer aan het tweede mobo dan aan het eerste?

Tiger

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

RAID heerst! Als ''ie maar zo weinig minder kost en je van plan bent er een paar hd''s aan te hangen, moet je zeker voor de RAID gaan.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nee, dat ben ik niet echt van plan. Maar misschien dat het nog wel handig kan zijn voor in de toekomst ofzo.

Ik heb nu trouwens een 235 watt midi-tower. Kan ik in die kast die duron gebruiken, of moet ik dan een 300 watt aanschaffen?

En 100 Mhz geheugen is ook geen probleem neem ik aan?

Tiger

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb nu trouwens een 235 watt midi-tower. Kan ik in die kast die duron gebruiken, of moet ik dan een 300 watt aanschaffen? Hangt van de rest van je configuratie af, ik raad wel een voeding van minimaal 250 watt aan.

En 100 Mhz geheugen is ook geen probleem neem ik aan? Geen probleem

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)