voor het ddr, tenminste als ik een moederboard had waarop het past
...
is afhankelijk van de andere componenten, met een P3 is DDR een beetje overbodig, alhoewel een dual P3 systeem tekort heeft aa, bandbreedte en dan zou DDR wel goed kunnen zijn (test zullen het uitwijzen>:))
voorlopig is enkel de AMD760 DDR chipset echt goed in combinatie met DDR (KT266 is nog niet zo goed) zodus is misschien een KT133A met 512mb wel beter
btw meer dan 256 is wel degelijk nuttig hoor
voorlopig is enkel de AMD760 DDR chipset echt goed in combinatie met DDR (KT266 is nog niet zo goed) zodus is misschien een KT133A met 512mb wel beter
btw meer dan 256 is wel degelijk nuttig hoor
Dit ddr geheugen zou waarschijnlijk op een asus A7A-266 moederbord komen.
Verwijderd
De eerste. Zo groot is het prestatie verschil nu ook weer niet.
Het echte verschil zit in de Chipset. DDR heeft de toekomst voorlopig, vergeleken met SDR, dus als je kans hebt om te upgraden zou ik voor DDR gaan.
Het echte verschil zit in de Chipset. DDR heeft de toekomst voorlopig, vergeleken met SDR, dus als je kans hebt om te upgraden zou ik voor DDR gaan.
Als je nog veel SDRAM hebt en dat niet voor een ander systeem nodig hebt voor optie 1. Zo niet, dan voor DDR SDRAM. Het prijsverschil tussen kwaliteits SDRAM en DDR SDRAM is verwaarloosbaar. Ik wil ook upgraden naar DDR, maar ben er nog niet uit welke chipset het wordt. Ik wacht nog een tijdje, zodat ik meer keus heb in het aantal mobo''s.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
zou kiezen voor 512 werkgeheugen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik voor 512 DDR geheugen
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik zou persoonlijk gaan voor 512 SDRAM zeker als je w2k draait 
DDR is kwa prestaties niet veel beter met de meeste huidige chipsets.
wat je ook doet ga het niet combineren met een 820 chipset. Heb daar alleen maar nare dingen over gehoord en ik heb het ook gehad
Toen
Asus P3C-S/820 2x 128 mb sdram in een dimm-raiser 
Nu
Asus CUSL2/815E 2x 128 sdram
DDR is kwa prestaties niet veel beter met de meeste huidige chipsets.
wat je ook doet ga het niet combineren met een 820 chipset. Heb daar alleen maar nare dingen over gehoord en ik heb het ook gehad
Toen
Nu
Halve Gieg ofcourse. Draait prima, heb hier zelfs nog een 128MB reep liggen die ik er nog bij in moet steken (640 wordt wel een beetje overdone, maar toe maar). Maar het is wel zo dat als ik nu geen ram had, en moest een zooi kopen dan werd ''t 512MB DDR. Het heeft toch de toekomst.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1