[BC3] IRC''s A7V133

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Hoi,

Kan iemand mij vertellen welk PCI slot welk irq etc gebruikt ??

Ik heb de netwerkkaart op irq 9 en de sb live platinum ook en nog meer ben ik bang. Ik denk dat dit ook de oorzaak is van het tikken in het geluid als ik bestanden kopieer en vooral van CD naar HD.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij de KT7A staat precies in het boekje welke gedeeld zijn, misschien bij de A7V ook?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Ben bang van niet, moet ik morgen nog maar ff beter kijken, heb nu ff de kaarten omgedraait maar krijg een waarschuwing als ik in het 2e pci slot een kaart stop over het delen met de ATA100, terwijl hij zowiezo al die icq deelt als hij in een ander slot zit, stom maarja, hadden ze die slot2 net zo goed weg kunnen laten, BAH!:r

Verwijderd

pak het boekje en blader naar blz 29, voila een mooi schema''tje..

succes

edit:

er zijn kaarten die IRQ sharing ondersteunen, en die melding bij het opstarten van je pc krijg je dan maar 1x. Dus weglaten van 2e PCI slot is beetje onzin IMHO[quote]
Ik heb de netwerkkaart op irq 9 en de sb live platinum ook en nog meer ben ik bang. Ik denk dat dit ook de oorzaak is van het tikken in het geluid als ik bestanden kopieer en vooral van CD naar HD.
[/quote]

ik zou de via 4-in-1 drivers ff installeren als ik jou was, en anders ff op T.Net frontpage kijken, daar staat een stuk over een bug in de combi SB Live + KT133A

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Thanx, de 4in1 drivers staan er al op, die bug heb ik denk ik geen last van, dit is ook geen normale live maar een platinum.

pag 29 klopt inderdaad :) morgen ff checken :9~