[BC3] mobo p-500 wil meer uit halen pIII-800 bijv.?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn moederbord kan tot pII-500 volgens het boekje , maar wil er meer op kwijt.. Hoe doe ik dat,krijg ik dan geen bios-conflict?
of moet ik bios-software upgraden????
en hoe, of is dit allemaal lulkoek en kan ik meteen een pIII opgooien?

say something???
thanks..
(8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op een P-II MB gaat doorgaans geen P-III CPU :>)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:55

mvds

Totally awesome!

Ehhh... mobo in stuffis???

• BC3 Victim
P3 gaat niet op P2 bord sorry

je kan beter voor de athlon 1,2 gaan, ben je wel wat geld kwijt, maar je hobbelt niet overal 3 jaar achteraan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Merk, type... |:(

• BC3 Victim
Het is een Eaglemax bordje 100mhz type: M726
ik heb nu een Celeron300 opzitten slot1.
(8>

• BC3 Victim
hij kan intern op 133 lopen maar het boekje beweert dat dit alleen voor testen is(eigen risico zegt het boekje)
kent iemand misschien de homepage van deze fabrikant EAGLEMAX ??

(8>

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Ik heb een PII 450 en kan er zelf een 1Ghz PIII in doen.. is een Asus P2B

m.a.w. Na een bios update redelijke kans dat je er wel een PIII in kan prikken ;)

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:20
Als je bord 1,65V ondersteund gaan er waarschijnlijk PentiumIII E (Coppermine)''s in (dus met 100MHz FSB), anders kan je er maar t/m 600MHz PentiumIII''s (Katmai) op 100MHz erin doen!

Verwijderd

Er zijn twee voorwaarden waaraan je moet voldoen.
a) Je mobo (BIOS) moet de Pentium III microcode ondersteunen.
b) Je mobo moet het correcte voltage kunnen leveren. Veel slot 1 moederborden kunnen niet laag genoeg met het voltage om een Coppermine PIII te draaien.
Pagina: 1