Toon posts:

[BC3] Dual PIII 800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een msi 694D Pro-Ar met daarop een pIII800Eb. Deze is een half jaar oud met stepping cB0, als ik dan nu een nieuwe koop krijg ik waarschijnlijk eentje met cC0. Maar ik hoorde dat 2 dezelfde type procs MAAR met een andere stepping niet werken. Klopt dit?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:38
heb eens geduld man! sjongejonge...

Ik heb geen flauw idee of dat wat uitmaakt, ik ben niet bekend met PIII duals... wel met dual celerons (ik draai erop)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:04
gewoon proberen.

tegen de verkoper zeggen wat je wilt, en of je ze kunt terugbrengen als ie het niet doet..

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Als ie het niet doet, moet je gewoon je cB0 terugbrnegen en zeggen dat je een andere wilt, dan krijg je alsnog twee cC0''s >:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
zou je echt denken dat ze daar in trappen bij gistron? Als dat zo is zou wel relaxt zijn, oude voor een gloed nieuwe. Nice *D

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb eventjes een cC0 en een cB0 op mn bord gedraaid. Het werkte wel, maar het voltage van een cC0 is ook nog eens .05v hoger. Ik heb nu 2x cB0.

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Waarom vraag je het niet gewoon ff aan één van de medewerkers van Gistron?

[edit] vragen of je twee verschillende steppings kunt gebruiken dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
net gebeld en vertelden me dat het niet ging werken. ze kunnen ook niet meer aan de cB0 komen dus da''s weer leuk. heeft er toevallig nog iemand zo''n eentje thuis liggen die die kwijt moet of heeft iemand interesse om hem over te kopen zodat ik nog een nieuwe kan kopen??

en nog bedankt voor de replies

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Volgens Intel werkt ''t wel, maar ze adviseren dezelfde stepping. In principe ondersteund Intel zelfs SMP met verschillende steppings (jawel!), alleen is het voor hun onmogelijk alle combinaties te testen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
er zijn inde pIII800 reeks maar 2 mogelijkheden. Dat zijn volgens Intel deze steppings: cB0 en cC0. Kan iemand me site geven waar verschillende combinaties getest zijn?

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar werkt ie dan ook nog hetzelfde of loopt die om de haverklap vast?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hij werkte bij mij goed, maar dat was precies 2 dagen (te kort om een oordeel te vellen vind ik).
Pagina: 1