Toon posts:

[BC3] Nieuwe Proc. voor Divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Ik heb op dit moment nog een PII 350 op een asus p2b met 128 mb ram staan. Ik kan hier amper divx movies mee bekijken, laat staat op de hoogste kwaliteit.
Ik wil dus graag een nieuwe processor waarmee ik die divx films goed kan afspelen op de hoogste kwaliteit die bovendien op mn asus p2b past. Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!!

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 12:26 schreef Bobmari het volgende:
Hallo mensen!

Ik heb op dit moment nog een PII 350 op een asus p2b met 128 mb ram staan. Ik kan hier amper divx movies mee bekijken, laat staat op de hoogste kwaliteit.
Ik wil dus graag een nieuwe processor waarmee ik die divx films goed kan afspelen op de hoogste kwaliteit die bovendien op mn asus p2b past. Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!!
ik had ook een p2 350 waar ik gewoon perfect DivX kan draaien.... :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja het werkt ook wel, maar bij verschillende films ook weer niet. En met de kwaliteit op z''n hoogst haal ik 4 fps ofzo....niet echt relaxed.

• Bjurrun
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 15:56
ik zou ff kijken bij asus tot hoever jou moederbord gaat en dan wordt het waarschijnlijk een p3 slot1 1ghz maximaal.
Iets minder snel mag ook wel, maar ik zou gelijk de zwaarste nemen.
suc6

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beetje raar verhaal ja. Eigenlijk kan je beter een andere videokaart doen want mijn k6-2 300 doet divx al een stuk flexer dan die pentium van jau, maar ja, dat wil je niet horen dus

Iets van AMD met veel megaherzen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:26
Hoogste kwaliteit geeft nauwelijks beter beeld. Bovendien kan je op een AMD 1.2 GHz op de hoogste kwaliteit NIET vloeiend naar DivX kijken.
Dus gewoon op laagste houden... :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Bjurrun
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 15:56
Op vrijdag 06 april 2001 12:44 schreef GarBaGe het volgende:
Hoogste kwaliteit geeft nauwelijks beter beeld. Bovendien kan je op een AMD 1.2 GHz op de hoogste kwaliteit NIET vloeiend naar DivX kijken.
Dus gewoon op laagste houden... :)
Vaag ik kan met mijn athlon classic 850@850 vloeiend afspelen op hoogste kwaliteit, kep GF2 GTS, 512 mb ram, misschien scheelt dat iets
Pagina: 1