WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
[update]
Er zit inderdaad geheugen in van het merk Hyundai... Misschien dan maar Apacer of Infineon kopen :-)
[/update]
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
hebben ze de onderdelen en mobos aangepast zodat alleen hun eigen merk onderdelen erin passen en die zijn meestal wel 40% duurder
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Compaq geheugen kun je wel in en adere pc gebruiken (op mijn Asus CUBX bijvoorbeeld)
Verwijderd
kan alleen kromprk geheugen in (ivm andere aansturing)
er is 256 mb van comprak in de EN serie
128 mb kost ongeveer tussen de 700 en de 1000 gulden
64 mb kost ongeveer tussen de 450 en de 850 gulden
je kan ook andere geheugen en kijken of het werkt.
sucseks, oma
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
en dit is een stuk duurder
maar gelukkig werkt het compaq geheugen wel in mijn cloontje
aAarGhh
want het geheugen van Compaq is niet echt leuk om te kopen
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
gewoon hyundai chippies erop, merk pcb maakt niets uit, ook mtech of zoo werkt prima en is nog goedkoper ook..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dat Compaqs erg selectief zijn met geheugen modules is bekend, maar:
- wij hebben er hier uitgebreid met Dane Elec modulen
- Ik heb zelf een EN PIII-733 met 2*256MB PC133 VT geheuegen toentertijd 179,--/stuk bij Gistron (goedkoper kon niet!)
- Ik heb er ook wel eens MTec geheuegen van Gistron in gehad
Dus, een aantal zwaar goedkope reepjes slikt ie wel.
Heb je al eens gekeken naar eventuele BIOS instellingen? Staat ie toevallig niet vast op CAS2, terwijl het CAS3 moet zijn??
Verwijderd
Bleek 128 mb 330 piek te kosten !! bekijk het eens...
Bleek later dat ik die bak van me ouwe niet mocht upgraden, want hij was nog snel genoeg of zo... en nu heb ik onderstaand dingetje... is goedkoper ...
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik heb vaak zat Compaq RAM in mijn handen gehad en het is inderdaad zoals Biobak het schetst. De RAM''s worden na certificering voorzien van een Compaq-sticker (en prijskaartje).Op vrijdag 06 april 2001 09:32 schreef biobak het volgende:
het geheugen van Compaq is Compaq certified. Dat zijn gewoon Infineon, Micron of Hyundai DIMM''s met een Compaq stickertje erop, omdat dat type door Compaq getest is.
Misschien is 256 Mb te groot voor die EN''s. Of probeer eens een ander merk.
Heb je op de Compaq-site al gekeken in welke hoedanigheid je de memory kunt uitbreiden?
Wat voor EN heb je trouwens?