weet iemand hoe ik kan zien wat voor merk en snelheid van geheugen ik heb , ik had eerst 128 mb pc 133 en heb er omdat de prijzen ervan nogal laag waren 128 mb bij (LATEN )plaatsen door (PIEP) in zoetermeer en ik denk dat ik genaaid ben want het bijplaatsen duurde nogal lang,zij wilden hem testen en, dit duurde 1 uur, en sindsdien is het net of mn comp langzamer is geworden , ook het opstarten enz ,mijn vraag is kan ik zien welk soort geh bv pc 133 of pc 100 ,of heb ik 2 soorten bv 133 en 100 bij elkaar en daardoor een langzamere comp
FF SiSoft Sandra 2001 downloaden deze kan de spd-chip op je RAM-PCB uitlezen. www.sisoft.co.uk is het adres.
Wat je ook kan doen is het kijken op de ram pcb, hier staat vaak ook wat voor RAM het is. Maar de handigste is het om ff die software te downen.
typo
Wat je ook kan doen is het kijken op de ram pcb, hier staat vaak ook wat voor RAM het is. Maar de handigste is het om ff die software te downen.
typo
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Sisoft ff d/l-en
http://silentsnow.homestead.com=>dan tweaking
onderaan kan je het proggie d/l-en
Je kan je geheugen benchen en nog wat meer.
http://silentsnow.homestead.com=>dan tweaking
onderaan kan je het proggie d/l-en
Je kan je geheugen benchen en nog wat meer.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Als ie al niet eens weet hoeveel geheugen ie heeft dan zal ie ook niet weten wat het geheugen is denk ik.Op zaterdag 07 april 2001 10:49 schreef HlpDsK het volgende:
kast open, reepje er uit halen, op de sticker kijken
Straks trekt ie zn processor eruit
Alle proemn in n drek
hahaha maar hij laat in iedergeval niet zijn gloednieuwe dure telefoon van heel hoog naar beneden flikkerenOp zaterdag 07 april 2001 10:54 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Als ie al niet eens weet hoeveel geheugen ie heeft dan zal ie ook niet weten wat het geheugen is denk ik.
Straks trekt ie zn processor eruit
...
LOLOp zaterdag 07 april 2001 11:06 schreef earthforce het volgende:
[..]
hahaha maar hij laat in iedergeval niet zijn gloednieuwe dure telefoon van heel hoog naar beneden flikkeren
Ik post hier straks echt geen privé dingen meer
Ik ga zo trouwens proberen een nieuwe te regelen
Alle proemn in n drek
Op zaterdag 07 april 2001 11:09 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
LOL
Ik post hier straks echt geen privé dingen meer
Ik ga zo trouwens proberen een nieuwe te regelen
...
Pagina: 1