[BC3] Hardware monitoring proggies..?

Pagina: 1
Acties:

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016
gebruik nu de VIA Hardware monitoring maar die kan alleen een grafisch alarmpje geven.

Zijn er geen programma''s die andere progs en de computer zelf ook kan afsluiten bij bepaalde alarmen? en bijvoorbeeld ook een audio alarm kan geven?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:29
Volgens mij biedt MBM5 deze functies

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• mpegernie
heb nu MBM5. werkt perfect! lekker veel instelmogelijkheden, Force Shutdown met shdn etc.

Wel jammer dat het dashboard zichtbaar is in je werkbalk (vind ik altijd erg irritant, heb hem liever in de tray)

Aleen nu vind ik het jammer dat ik met MBM5 en shdn niet fantsoenlijk de PC kan aflsuiten (of kan dit wel?)
heb ff gegeken en volgens mij zijn er twee mogelijkheden.
-of de programma''s gaan netjes uit en de PC word afgesloten (Shutdown)
-of de de PC/programma''s worden in een keer beeidigd (Force Shutdown)

Met beide ben ik niet echt blij: bij de eerste kan er een programma blijven hangen en wat dan? blijft''ie aan tot ik weer thuis kom en op OK klik?
En in het laatste geval weet ik zeker dat de PC uit is (heb hem zo ingesteld dat dat bij bepaalde alarmen gebeurt) maar dit is niet echt bevordelijk voor m''n UD-agent die ik de vorige keer opnieuw kon installeren.

Iemand een oplossing? Dat als er bepaald programma''s blijven hangen hij bij een time-out toch uitschakeld?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Voor het afsluit-probleem heb ik helaas geen oplossing, maar je moet effe zoeken naar MBM4, want die laat de temp. wel in de tray zien!:)

• mpegernie
Op vrijdag 06 april 2001 23:40 schreef KIP het volgende:
Voor het afsluit-probleem heb ik helaas geen oplossing, maar je moet effe zoeken naar MBM4, want die laat de temp. wel in de tray zien!:)
Ik bedoel dat als ik het dashboard op m''n buroblad heb dat deze ook zichtaar is in m''n werkbalk (naast het MBM icon in de tray)

Maar de info die in m''n dashboard staat kan ik ook in m''n tray zetten inderdaad.