Ik lees hier berichten dat veel apps geen smp ondersteunen. Is het wel mogelijk om het ene progje cpu 1 toe te wijzen en het tweede progje cpu 2 ???
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verder gelezen was je er nog wel achter gekomen, maar goed:
Ja, als je OS het ondersteunt. Het aantal SMP benuttende apps (multithreading) is klein, photoshop misschien.
Maar draai je Winamp en Word, kan de een op de ene CPU en de andere op de andere draaien. Dat kan met een dual PI al. Interessanter wordt het om DIVX te coden op de ene en iets heel anders (spelletje ofzo) op de tweede.
OSsen die je kunt gebruiken: WinNT, Win2K, Linux, BeOS etcetc, GEEN Win9x/ME
Ja, als je OS het ondersteunt. Het aantal SMP benuttende apps (multithreading) is klein, photoshop misschien.
Maar draai je Winamp en Word, kan de een op de ene CPU en de andere op de andere draaien. Dat kan met een dual PI al. Interessanter wordt het om DIVX te coden op de ene en iets heel anders (spelletje ofzo) op de tweede.
OSsen die je kunt gebruiken: WinNT, Win2K, Linux, BeOS etcetc, GEEN Win9x/ME
Oslik, blyat! Oslik!
Zeker weinig filmpjes encodedOp donderdag 05 april 2001 14:59 schreef dion_b het volgende:
...Interessanter wordt het om DIVX te coden op de ene en iets heel anders (spelletje ofzo) op de tweede.
...
Met Fair Use, gewoon 2 encodings op de ene proc en 2 encodings op de andere. Fair Use doet dus aan multi-threading en werkt dus ideaal op een quad-proc machine met 4 encodings
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD