Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik denk niet dat dit bordje zal bestaan omdat je idd 2 chipsets nodig hebt. Je hebt dan wel een heel groot mainbord nodig om alle zooi op te frotten. Ik denk niet dat ie ooit zal komen
Ik heb wel PCChips bordjes gezien met en een Slot1/2 en een socket370 erop, zodat je een van beide processoren erin kon zetten, misschien dat ie daar mee in de war is...
Maar ja wie weet hebben ze wel weer wat verzonnen daar bij PCChips, dat het ook met AMD processoren kan!
[/edit]
Je kan dit allemaal tezamen met video, netwerk, geluid en modem op een Micro-atx bordje zetten
kijk maar eens op www.pcchips.nl Vraag me niet hoe, mara ze krijgen het voor elkaar en dat allemaal voor 250-300 gulden!!!
[/edit]
Maar ja wie weet hebben ze wel weer wat verzonnen daar bij PCChips, dat het ook met AMD processoren kan!
[/edit]
Je kan dit allemaal tezamen met video, netwerk, geluid en modem op een Micro-atx bordje zetten
[/edit]
Verwijderd
Je kan denk ik niet op een Socket 370 mobo een Socket a opzetten,hele andere plaatsen van pinnen.
Het kan gewoon niet(kon het maar)
Het kan gewoon niet(kon het maar)
Om mijn post in ieder geval niet in twijfel te trekken 
Ja, die bordjes kende ik wel. Die heeft Tyan ook wel. Maar afijn, geen combo-borden dus voor zowel AMD als Intel. Jammer 
Ik zal het nog eens vragen aan hem als ik hem zie. *Liar*
Ik zal het nog eens vragen aan hem als ik hem zie. *Liar*
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Je image link doet het niet...
Verder ken ik die dingen- ik heb zelf een PC-Chips M741LMRT gehad. Slot1 en PPGA socket met ethernet, modem, sound en VGA onboard op microATX formaat. Sloom kreng waarvan de ene PCI slot niet eens te gebruiken was ivm geen IRQ vrij.
Er is een chipset die in theorie Slot1/PPGA en Socket7 aankan, de Ali Aladdin7. Alleen lijk het me sterk dat zowel Socket7 als Slot 1 op een mobo zouden kunnen zonder dubbele paths, wat hem dikker, dus duurder zouden maken, waar bij uitstek dit soort mobo''s goedkoop moeten zijn.
Wat waarschijnlijker is dat je vriend aardig door de war is met oude mobo''s waar zowel Pentium I als AMD K6 chips op konden.
Verder ken ik die dingen- ik heb zelf een PC-Chips M741LMRT gehad. Slot1 en PPGA socket met ethernet, modem, sound en VGA onboard op microATX formaat. Sloom kreng waarvan de ene PCI slot niet eens te gebruiken was ivm geen IRQ vrij.
Er is een chipset die in theorie Slot1/PPGA en Socket7 aankan, de Ali Aladdin7. Alleen lijk het me sterk dat zowel Socket7 als Slot 1 op een mobo zouden kunnen zonder dubbele paths, wat hem dikker, dus duurder zouden maken, waar bij uitstek dit soort mobo''s goedkoop moeten zijn.
Wat waarschijnlijker is dat je vriend aardig door de war is met oude mobo''s waar zowel Pentium I als AMD K6 chips op konden.
Oslik, blyat! Oslik!
PCChips heeft precies dezelfde bordjes voor Intel p3/celeron als AMD TB/Duron, qua layout en configuratie. Denk dat ie daarom in de war is geraakt.
No chance dat er zoiets bestaat...
De architecturen zijn zo verschillend, die zijn niet te combineren. Misschien heeft ie een bord waarbij een Intel en een AMD chipset op dezelfde PCB zijn gepropt als promotiestunt ofzo
Owja, don''t mess with PCChips
Het is na Asus, GigaByte en MSI de op 3 na grootste moederbordfabrikant ter wereld qua productieaantallen. PCChips maakt meer planken dan Abit en AOpen bij elkaar
De architecturen zijn zo verschillend, die zijn niet te combineren. Misschien heeft ie een bord waarbij een Intel en een AMD chipset op dezelfde PCB zijn gepropt als promotiestunt ofzo
Owja, don''t mess with PCChips
Het is na Asus, GigaByte en MSI de op 3 na grootste moederbordfabrikant ter wereld qua productieaantallen. PCChips maakt meer planken dan Abit en AOpen bij elkaar
Pagina: 1