Toon posts:

[BC3] AXIA TB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou wil ik binnekort een nieuw proccesortje kopen bij een willekeurige online shop (de goedkoopste :P ) maar hoe zit het dan met axia en avia ofzow want ik wil natuurlijk wel een axia is dat iets speciaals of is dat standaard bij sommige speeds ofzow of moet ik daar speciaal om vragen ??

help me !! :o

Verwijderd

http://www.computersupplies.be

Hier kan je ze bestellen! >:)

Verwijderd

Stuur gewoon een mailtje ,en vraag om een processor met een Axia core ,kun je veel hoger overcloken dan andere soorten.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Of ga naar: www.rgcomputers.nl en vraag om een AXIA core..... Ik heb er nu ook 1! >:)

Verwijderd

Topicstarter
thanx

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
En als je nou ook nog de in de regel onder de coreaanduiding als eerste letter de "Y" hebt dan kan je dag niet meer kapot...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:59
wiezo?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die schijnen nog beter over te klokken..heeft een tijdje geleden nog een nieuwsbericht over op T.net gestaan.

Verwijderd

Bij Computerland hebben ze de 1200/266 AXIA. Ook hebben ze de 1333/266 AXIA. >:)
Dat gaan leuke paasinkopen worden dit weekend op de beurs in Eindhoven >:) >:) >:)

Verwijderd

Kep ze zelf gestickerd :)

15x 1333 axia
40x 1200 axia

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:12

TheFruitNerd

iets met fruit

Ok heel erg leuk allemaal, maar hoeveel moeten ze gaan kosten? Anders heb je er als nog nix aan. :Y)

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zo''n 1200 AXIA wil ik wel. Waarbij de 2e regel met een letter moet beginnen natuurlijk.

Quana costa?

Verwijderd

Uhm kijk op de site of zo....

En als het daar niet op staat heb je nog altijd zo''n raar ding dat telefoon genoemd word.

Lijkt me niet zo''n probleem om achter de prijs te komen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Er stond toch bij in dat bericht dat het ook toeval kon zijn, dat hun resultaten zo waren? Want ze hadden het maar gebaseerd op een paar processoren.

Verwijderd

Zeker niet!
Kijk maar eens op Overclockers.com in de CPU Database, allemaal AXIA cores in de top10.

BTW, mijn AJFA vertikt het om boven de 1250 stabiel te draaien. :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan me ook nauwelijks voorstellen dat het toeval is, als je een 1000 koopt en het beestje loopt 1400 super stabiel dan is dat of HEEL veel geluk hebben (heb ik normaal niet) of de AXIA core >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bij eynstein.nl verkopen ze ook axia 1ghz thunderbirds, staat zelfs groot op de pagina.

39

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Komen er nog nieuwe cores denken jullie (:9) of zal AXIA de laatste Thunderbird core zijn?

Verwijderd

Zal denk ik de laatste zijn, binnenkort komt te Palomino en deze zal ''denk ik'' opnieuw beginnen qua nummering. Dus "AAAA" ofzow.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 12:37
Op vrijdag 06 april 2001 13:45 schreef Tweakert het volgende:
Zal denk ik de laatste zijn, binnenkort komt te Palomino en deze zal ''denk ik'' opnieuw beginnen qua nummering. Dus "AAAA" ofzow.
Wanneer komen die Palomino''s uit? Gaan die ook op 266 FSB draaien, en op dezelfde hoge temperaturen?

Verwijderd

Werkt de palomino samen met een kt133a chipset en is die 32 of 64bit?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 15:39 schreef eXistence het volgende:
Werkt de palomino samen met een kt133a chipset en is die 32 of 64bit?
Ja, hij werkt samen met de kt133a. En volgens mij istie nog 32 bit, al weet ik dat niet 100% zeker.
Pagina: 1