Verwijderd
De athlon 1.2ghz wil ik graag zien lopen op me nieuwe pc
MAAR xie bijv op de site van ASUS dat er staat A7v133(raid)- 500~1000mhz..
dwz dat mijn 1.2 er niet opkan?
of zit ik hier verkeerd? Want m''n voorkeur ging eerst uit naar ASUS
maar goed, toen keek ik dus bij ABIT, en die hebben de KT7A en de KT7 (raid allebei) en welke is hiervan beter? Wie weet het verschil?
Weet die geniale persoon dan ook wat de voordelen van de nieuwe KT7E zijn? Dan krijgt ie van mij eeuwige dank
Thanx guys
dwz dat mijn 1.2 er niet opkan?
maar goed, toen keek ik dus bij ABIT, en die hebben de KT7A en de KT7 (raid allebei) en welke is hiervan beter? Wie weet het verschil?
Weet die geniale persoon dan ook wat de voordelen van de nieuwe KT7E zijn? Dan krijgt ie van mij eeuwige dank
Thanx guys
Verwijderd
*gaap*
dit is de 1e x dat ik iemand op de search ga wijzen.
Er zijn al tig kt133a roundups geweest kijk daar eens bij
dit is de 1e x dat ik iemand op de search ga wijzen.
Er zijn al tig kt133a roundups geweest kijk daar eens bij
Verwijderd
ik heb ook search gedaan, en vele topics doorgelezen maar ik vraag specifiek naar de 1.2 ghz omdat die niet automatisch ondersteunt word heb ik het gevoel..
Als het 800 mhz was dan kon ik het met de search wel af.. nu doe ik gewoon een beroep op mensen die hierover uit ervaring kunnen spreken..
wijze mensen ik roep tot u
Als het 800 mhz was dan kon ik het met de search wel af.. nu doe ik gewoon een beroep op mensen die hierover uit ervaring kunnen spreken..
Neem gewoon een asus A7V133 met raid (die heeft een KT133a chipset). Mijn 1,2 doet het er wel op, dus waarom die van jou niet?
Met nieuwste bios erop doet ie het wel
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
Die a7v133 gaat zonder overclocken al tot 1666Mhz. (12,5 x 133) EEn beetje tweaken en je zit op 2Ghz (12,5 x 160). Je kunt denk ik nog wel hoger komen (2,2 a 2,3Ghz).
Goede keuze dus. Over een jaar of zo gooi er een dikke vette palomino in en je bent nog steeds up to date.
Goede keuze dus. Over een jaar of zo gooi er een dikke vette palomino in en je bent nog steeds up to date.
Werkt dus wel op 1,2 GHZ die A7V133 (12x100 of 9x133) heb ik hier ook lopen
webOS all the way!
Verwijderd
Superbedankt lui! Dan gaan we voorlopig nog steeds voor de A7V133 
(Ik hoef niet zoveel te tweaken dus geen abit nodig hiero
)
(Ik hoef niet zoveel te tweaken dus geen abit nodig hiero
Pagina: 1