ik heb een msi k7t pro 2a bord en een duron 700 (nieuwe versie duron ) hoe kan ik het voltage hoger gooien ( in de bios kan ik maar tot 1.85v max) iemand een idee ?
Verwijderd
je kan je voeding draadjes verlengen dan kan je 5, 7 of zelfs 12 volt erop zetten 
is dit nog niet hoog genoeg dan 220 volt nemen uit het stopcontact en dat aansluiten.
maar je geeft het antwoord zelf al als hij in de bios niet hoger kan dan kan het niet.
ander Mobo kopen.
is dit nog niet hoog genoeg dan 220 volt nemen uit het stopcontact en dat aansluiten.
maar je geeft het antwoord zelf al als hij in de bios niet hoger kan dan kan het niet.
ander Mobo kopen.
dat met die voeding draatjes werkte nie ( ze vroegen in de winken wat er is gebeurt met die duron, zag er volgens hun afgefickt uit
)
mja wat ik bedoel is dat ik met mijn abit bh6 toendertijd een bios kon flashen ( oc bios ) mja die kan ik nergens vinden voor mijn msi bord
dus als iemand hier nog wat graag
.........
mja wat ik bedoel is dat ik met mijn abit bh6 toendertijd een bios kon flashen ( oc bios ) mja die kan ik nergens vinden voor mijn msi bord
dus als iemand hier nog wat graag
OC-BIOS: http://www.tweakers.net/meuktracker/534
Ik vind alleen het commentaar van diverse users eronder niet echt hoopgevend...Nou ja, zie maar wat je doet!
Ik vind alleen het commentaar van diverse users eronder niet echt hoopgevend...Nou ja, zie maar wat je doet!
hee thx man
mja die heb ik al en voltage gaat maar tot 185 moet hoger gaan anders moek een anderemobo hebben iemand goede optie ?
mja die heb ik al en voltage gaat maar tot 185 moet hoger gaan anders moek een anderemobo hebben iemand goede optie ?
Pagina: 1