[BC3] Afloop afgebrande TB1200

Pagina: 1
Acties:

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zou nog laten weten hoe het was afgelopen met m''n afgebrande Thunderbird 1200 en de afhandeling bij Alternate.

Jullie kunnen het al raden....ik krijg geen nieuwe volgens de garantieregeling.

Nu is dit natuurlijk niet het laatste wat hierover gezegd is maar op dit moment krijg ik geen nieuwe!

A.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Dat is wel balen, ik kan me alleen het hele verhaal niet helemaal meer herinneren, waarom heb je je oude topic niet omhoog gehaald?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 04 april 2001 12:02 schreef budi het volgende:
Dat is wel balen, ik kan me alleen het hele verhaal niet helemaal meer herinneren, waarom heb je je oude topic niet omhoog gehaald?
Men klikt op den naam van de heer acidfever, en voila, daar staat in het lijstje deze topic:
[topic=145541]

Slim, he :+

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

nu kan je er wel een leuke sleutel hanger van maken. LOL :+

anders wil ik hem wel voor 5 piek kopen, dan maak ik hem zelf. :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik bied wel een tientje :)

39

Verwijderd

Gewoon briefje schrijven en zeggen dat je in je recht staat. In de trant van dat je redelijkerwijs mocht verwachten dat de processor veel langer mee zou gaan. En dat je de verkoper te goeder trouw (logisch hij werkt in een zaak met een kamer van Koophandel nummert) achte.. bla bla (Burgerlijk Wetboek doet wonderen!!!)

en ze meteen in gebreke stellen en een termijn afspreken waarbinnen ze het zaakje regelen. Heb je binnen 2 weken een nieuwe, anders rechtzaak die je zeker wint..

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
Iemand die em zelf sloopt, zal er zelf voor moeten opdraaien PUNT.
(dit keer wel een punt bij karwei)

• Aikon
  • Niet online
Dat Alternate is echt om te janken. Ik heb een maand zonder HD moeten zitten, toen me IBM alweer kapot ging. (Had er nog wel 1 maar dat gaat hun nix aan >:)) Ze hebben nu wel een nieuwe gegeven na lang aandringen. Ze stuurde eerst bijv. een andere op (ook een nieuwe) maar die was beschadigd. Na lang aandringen nu toch een 30GB gekregen...en ik had een kapotte 20GB ingeleverd >:)

PS Ze hebben zo''n 175,= verzendkosten aan mij gehad doordat ze mijn kapotte schijf telkens weigerde, en dan kreeg ik hem weer en ik stuurde hem weer op (op hun kosten uiteraard...).

Hmmm...beetje offtopic geloof ik, maar het gaat erom dat Alternate k*t is. Toch? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ALTERNATE SUCKS !!!
Mega slechte zaak. Superduur, adverteren met prijzen Excl. BTW....

Lijkt gvd wel op :( It''s :( die hebben tegenwoordig ook zo''n leuke prijsaanduiding.... Koop nu een Breedbeeld tv voor fl. 1299,- ( in grote letters ) en dan staat eronder in kleine letters "plus fl.1299,- in 2002" Toch niet normaal betaal je nog 2600 pietermannen.... :?

Pff... "de storthoop heeft gesproken"

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

mja ben een keer trug gegaan met cel ( was ineens kapot :) ) bij funprice wel nieuwe terug.
had ik laatst een duron gehaald kom ik in huis zag ik OC eronder op geschreven :!!!!! grrr eikels dus ze houden wel bij wie wat waar en hoe
big brother is watching u zaols dat lekkere ding ooit zong :)

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 15:18 schreef shithead het volgende:
had ik laatst een duron gehaald kom ik in huis zag ik OC eronder op geschreven :!!!!! grrr eikels dus ze houden wel bij wie wat waar en hoe
k zou ook zoiets doen, dit is namelijk de reden dat sommige bedrijven erg moeilijk doen over de garantie op losse onderdelen, of zoals dat vroeger gebeurde: het verzegelen van de kast.
jij gebruikt je spullen buiten de spec''s en dus buiten de garantie, wees blij dat ze nog zo aardig geweest zijn een nieuwe te geven, ze houden je nu alleen in de gaten

p.s. ik oc ook (at my own risk)

• acidfever

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Het verschil is alleen dat ik m''n processor niet had overclocked. Hij liep gewoon op de 1200 mhz die hij moest lopen. En toen na 5 weken ineens...POEF!

A.

Verwijderd

He gohan als je hem terug krijgt dan moet je hem ff mee naar school nemem ik wil hem nou ook weleens zien. Verder moet je ff een slotje vragen op je andere draadje.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 19:10 schreef acidfever het volgende:
Het verschil is alleen dat ik m''n processor niet had overclocked. Hij liep gewoon op de 1200 mhz die hij moest lopen. En toen na 5 weken ineens...POEF!

A.
k zeg niet dat jij dat deed, k vind het alleen erg triest als er van die mensen zijn die wel overclocken maar niet voor de kosten op willen draaien als ze iets fout doen, of er niet tegen kunnen dat een winkel ze wat scherper in de gaten houdt.

ik wens je verder veel suc6 met dit probleem

• acidfever

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
OK, ik ben de processor net op wezen halen. Ze konden me geen testrapport aanbieden en ook kreeg ik geen antwoord op de vraag waar en door wie de cpu getest was. Dit zaakje ruikt!

Verder heb ik de cpu vergeleken met de foto''s die toen op GOT stonden van wel en niet vergoedde cpu''s. Deze cpu heeft nog minder schade dan de meeste wel vergoedde cpu''s in dat topic.

A.
Pagina: 1