[BC3] el cheapo systeem... celly of duron

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben op het moment in het bezit van een p2b met celly 433 maar die is wel erg traag aan het worden zo af en toe... maar veel poen heb ik niet.

Na wat rondkijken heb ik twee opties;
ofwel een celeron 2 700 met wat mazzel overclocken op me goede oude p2b of een duron op een abit bordje...

maar nu het punt optie 1 -> 300 piek optie 2 ben ik alleen al voor het moederbord die 300 piek kwijt... welnu...

wat zeggen jullie... is die duron dat extra geld en moeite wel waard?? issie echt zoveel sneller en/of hoger over te clocken?

(PS heb die abit nodig voor z''n isa)

Thanx enzo...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

In dit geval zou ik voor de celly gaan. Kan die ouwe celly ook niet richting 600?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
487 haalt ie nog, verder kom ik nie, p2b heeft niet echt veel mhz setting.. en geen voltage.. 583 is toch echt teveel dan.. heb trouwens ook noet veel celly''s gezien die echt hoog willen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Mijn Celly433 (mobo zie specs) kreeg ik niet boven de 540. Alles daarboven was zeer instabiel:(

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

celly zou ik doen...ik weet alleen niet of je voor de 700 moet gaan...als je die op 100fsb zet is het misschien net ff te veel...

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, hetzelfde probleem had ik eerst ook, maar ik had mijn spullen tijdig verkocht(voor de hcc) en op de hcc mijn Msi Pro2 gehaalt met een duron 700 die inmiddels op 900 werkt. Of ik kon een pIII voor 500 gaan kopen. Voor die duronsetje heb ik maar 250 gedokt, want ik had me oude C466 + BE6 voor 325 doorverkocht, en dat zie ik jou niet zo gauw nadoen nu. Tenzij je nog een of andere gast kan afzetten >:), zou ik idd maar voor die celly gaan.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
kan heel goed! ik heb op mijn oude BH6 ter vervanging van mijn celly300a@450 ook maar een nieuwe gekocht. een 633. op zich al best een vooruitgang met die SSE instructies enzo. maar ik had hem natuurlijk voor het overclocken. 950 loopt ie nou fijn op.

voor de p2b moet je wel eerst even kijken of er wel een goede bios update voor is. die is er vast wel. owja... koop er wel een goede slotket bij. voor een tientje meer kan die zomaar de 100mhz halen. had ik ook... el-cheapo van 25,-..... niet hoger dan 83mhz. abit slotket 3 erop van 35,-. hoeppa... 100mhz bus. stabiel.
Pagina: 1