Toon posts:

[BC3] amd atlon classic probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met koude start start hij niet op

hoe zet je cas timing solderen om naar 1/3 als het goed is omm een 1g te halen eventueel links en fotos zijn welkom

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
:? Wat is nou het probleem?

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
als ik hemaan zet wilt hij gewoon niet aan geen fenne geen cdrom geen hardeschijf en paar keeer aan en uit zetten dan pakt hij wel zit wel een 300watt voeding op
hij is van een kennis van me en heeeft bij mij zelf altijd goed gedraait op 1.95volt 550@850 nu staat hij op 1,85volt 550@750

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Voeding nie goed of i.i.g. los contact.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
Voeding!

| I've got permission to color outside the lines |

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Met zo weinig info kunnen we niets. |:(

Whatever.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Ja wat voor moederbord heb je? Ik heb zoiets wel eens gehad met een eerste generatie Asus K7M (of eigenlijk: ik heb het nog steeds) dat je eerst op reset moet drukken voordat ie op wil starten, dit ligt aan het toetsenbord. Als je een andere (liefst nieuwere) eraan hangt dan hoef je niet op reset te drukken na het aanzetten van de PC.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

budi> ik hep dat probleem ook, is da ut toetsebord? damn, daar was ik noojt opgekomen.
Hoe kan dat nu, hep ik voor nix dat cherry toetsenbord aangeschaft... en die horen zow goed te zijn....

I see dead pixels...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Op dinsdag 03 april 2001 22:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
met koude start start hij niet op

hoe zet je cas timing solderen om naar 1/3 als het goed is omm een 1g te halen eventueel links en fotos zijn welkom
De cas-timing moet je niet op 1/3 zetten, maar de cache divider.
Dit is vrijwel onmogelijk bij een Athlon. Je moet gewoon een BIOS-update of softwarematige cache-divider programmaatje downloaden.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 04 april 2001 17:21 schreef Mastermind het volgende:

[..]

De cas-timing moet je niet op 1/3 zetten, maar de cache divider.
Dit is vrijwel onmogelijk bij een Athlon. Je moet gewoon een BIOS-update of softwarematige cache-divider programmaatje downloaden.
tis maar 4 smd-weerstandjes omsolderen hoor...

Verwijderd

Topicstarter
is een k7m mederbord met bypass 2e generatie k7m

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Op woensdag 04 april 2001 12:15 schreef jotheman het volgende:
budi> ik hep dat probleem ook, is da ut toetsebord? damn, daar was ik noojt opgekomen.
Hoe kan dat nu, hep ik voor nix dat cherry toetsenbord aangeschaft... en die horen zow goed te zijn....
Ja, ik heb er een oud toetsenbord aan hangen, maar als ik hem omwissel met een nieuwe dan doet hij het wel, maar of er dan nog verschillen zitten in de typen nieuwe die je moet hebben weet ik niet. Maar ik vind het niet zo hinderlijk om eerst op reset te drukken, het was alleen de eerste keer wat verwarrend dat hij het niet deed.

Oh ja, ik heb een 1e generatie K7M zonder SuperBypass...

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
al op gelost was de voeding
Pagina: 1