De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kun je wel vergeten, dat gaat met een veel te hoge snelheid..
met andere woorden, je soldeerwerk oid maakt teveel storing
met andere woorden, je soldeerwerk oid maakt teveel storing
Verwijderd
heh koop nog zon bord, zet de grantie stickers over naar het kapotte bord, en ga terug naar de winkel met een heeeel onnozel gezicht
Waarop die zeggen dat het je eigen schuld is omdat jij zonodig zelf je cpu koeler wilde installerenOp dinsdag 03 april 2001 19:08 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
heh koop nog zon bord, zet de grantie stickers over naar het kapotte bord, en ga terug naar de winkel met een heeeel onnozel gezicht
jah duh, anders koop je toch geen los mainboard?? of werk jij zonder koeler??
kan het allicht proberen..nieuw mammaplank heb je TOCH nodig
kan het allicht proberen..nieuw mammaplank heb je TOCH nodig
Verwijderd
Frisse gedachten heb jij GeHlGE-Goat (of zoiets)
Ik bedoel maar: dat dát natuurlijk geen manier van doen is....zo ga je niet met elkaar om!!!
Ik bedoel maar: dat dát natuurlijk geen manier van doen is....zo ga je niet met elkaar om!!!
idd en dan zit je ook nog eens met 2 van die bordjesOp donderdag 05 april 2001 10:18 schreef A.Vos het volgende:
Frisse gedachten heb jij GeHlGE-Goat (of zoiets)
Spelfouten voorbehouden.
De Bison electro kit, die door veelen (Mis/Ge)bruikt;) wordt om hun CPU te unlocken is volgens mij eigenlijk voor DIT doel gemaakt! Misschien met je dat maar eens proberen. ''T is in ieder geval makkelijker dan solderen.
[nieuwsgierig mode] Wat heb je er voor betaald? [/nieuwsgierig mode]
[nieuwsgierig mode] Wat heb je er voor betaald? [/nieuwsgierig mode]
Verwijderd
Dat gaat wel lukken, maar NIET met losse draadjes. Gewoon de lak laag van de print afschuren (VOORZICHTIG!) en de doorgekraste spoortjes weer aan elkaar knutselen.Ik heb voor een schijntje een A7V mobo gekocht wat schade heeft aan de lijntjes van het geheugen door verkeerde montage van cpucooler
Nogmaals: Kom NIET in de verleiding om losse draden over het moederbord te trekken, want daarvoor is 133MHz en beetje te veel van het goede... Dus gewoon netjes het krasje overbruggen met een miniem kloddertje tin. Eventueel een stukje 0.01mm draad gebruiken. Natuurlijk ook geen kortsluiting veroorzaken tussen de verschillende sporen. Gebruik dus een superdunne soldeerbout. (Zoals die "Soldeernaald" die in de Conrad gids voor 12,95 te koop is)
idd van bison soldeerlijm dat geleid goed.
zorg er wel voor dat je geen chips enzo aanraakt als je niet geaard bent als je dat doet
zorg er wel voor dat je geen chips enzo aanraakt als je niet geaard bent als je dat doet
Spelfouten voorbehouden.
Waarom zijn er altijd van dei mensen die de boel proberen te naaienOp dinsdag 03 april 2001 19:08 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
Verwijderd
wat kan jou dat nou schelen!! alsof asus niet genoeg geld heeft !!
ow en dat 2e mobo verpats je dan weer natuurlijk !!
edit : een paar !!
ow en dat 2e mobo verpats je dan weer natuurlijk !!
edit : een paar !!
Verwijderd
Kijk dit bedoel ik nou.
Je maakt misbruik van een opzich mooie
regel.
Doet men dit maar vaak genoeg dan verdwijnt
de regel geheel.
Of je wordt default door een verkoper niet
meer vertrouwd.
En dit ten koste van de eerlijk mensen die
er het slachtoffer van zijn.
Beetje zieke instelling !!
Ik is niet van SIRE, maar een beetje besef voor normen en waarden mag wel !!
regel.
de regel geheel.
meer vertrouwd.
Verwijderd
Je kunt inderdaad gewoon de coating eraf krabben. Vertinnen, zeer dun draadje (uit bijv. een flatcable) halen. En die erop solderen. Zo repareren wij bij ASUS een open trace ook. HEt is wel veel pierwerk maar het wil prima. Je moet alleen heel erg veel Flux gebruiken.
Succes
Succes
Verwijderd
tjees lui aan het brallen over normen en waarden... daar word ik nu
van he !!!
dat schijnheilige gedoe slaat echt alles
als jouw auto in elkaar is gereden doordat iemand doorglijd door de sneeuw klaag je toch ook nie !! of dat als je cpu vervangen word als ie doorgefickt is door een 100 of meer snellere cpu zeg je toch ook nie van lamaar zitten want ik had EIGENLIJK een 450 !!! die lui bij asus naaien iedereen met die mobo''s
een niet werkend pci slot
een niet werkende temp sensor
dure prijzen voor onderdelen
kortom DRAMM NIE ZO DOMM
en daarbij komt ook nog het stomme feit van die K U T coolers
waarom moet die dingen met een kracht van 10 kilo op een mobo worden vastgemaakt ?? is toch vragen om problemen ?? een makkelijk 3 of 4 punts schroef mechanisme was hier wel op zijn plaats denk ik dan ??
dat schijnheilige gedoe slaat echt alles
als jouw auto in elkaar is gereden doordat iemand doorglijd door de sneeuw klaag je toch ook nie !! of dat als je cpu vervangen word als ie doorgefickt is door een 100 of meer snellere cpu zeg je toch ook nie van lamaar zitten want ik had EIGENLIJK een 450 !!! die lui bij asus naaien iedereen met die mobo''s
een niet werkend pci slot
een niet werkende temp sensor
dure prijzen voor onderdelen
kortom DRAMM NIE ZO DOMM
en daarbij komt ook nog het stomme feit van die K U T coolers
waarom moet die dingen met een kracht van 10 kilo op een mobo worden vastgemaakt ?? is toch vragen om problemen ?? een makkelijk 3 of 4 punts schroef mechanisme was hier wel op zijn plaats denk ik dan ??
Kijk.....dit bedoel ik nou...ik ben inderdaad ook de dupe geworden van de aanname van de verkoper dat ik met m''n cpu had lopen klooien....nu ben ik een hoop geld kwijt omdat zoveel mensen voor mij er gewoon mee hadden lopen klote.Op donderdag 05 april 2001 14:11 schreef Klaas_Baas het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
regel.
de regel geheel.
meer vertrouwd.
BEDANKT!
A.
Verwijderd
tja weet ik ook wel maar ja come''s with the job
en wat dacht je dat die pc winkels zelf zo fijn zijn ?? N O T
en dan nog er zijn mensen die met een zeer kleine portemonne werken doordat ze beetje ongelukkig in wao of wat dan ook zitten en die PROFITEREN NOOIT !!!
kijk en mensen met een goede baan dus die hebben al meer geld maar krijgen dus als bonus ook nog is een computer prive project erbij !!! ben ik nu gek of liggen jullie nu gewoon met zijn allen ff interesant te doen
zo''n kutmobo''tje kost asus een keer al me al een 25,- piek het enige probleem is dat de winkel nie dat gezeur = tijd willen
en wat dacht je dat die pc winkels zelf zo fijn zijn ?? N O T
en dan nog er zijn mensen die met een zeer kleine portemonne werken doordat ze beetje ongelukkig in wao of wat dan ook zitten en die PROFITEREN NOOIT !!!
kijk en mensen met een goede baan dus die hebben al meer geld maar krijgen dus als bonus ook nog is een computer prive project erbij !!! ben ik nu gek of liggen jullie nu gewoon met zijn allen ff interesant te doen
zo''n kutmobo''tje kost asus een keer al me al een 25,- piek het enige probleem is dat de winkel nie dat gezeur = tijd willen
Pagina: 1