Toon posts:

[BC3] De perfecte unlock !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Na lange tijd geklooid te hebben met potloodstreepjes en meerdere resets, ben ik tot inkeer gekomen en heb Bison electro gekocht en aangebracht... Dit werkt dus echt perfect... eindelijk mijn Duron 600@950 zonder elek te moeten resetten !! Perfect...

1 maar,.... wat is dat spul duur zeg.. een potje met 3 (!!) gram ... 38 piek !!! Maar het werkt perfect !

Voor mensen die in amsterdam wonen en ook definities willen unlocken...... reageer..

Verwijderd

Wat is dat voor spul ? Bison-Kit Lijm ?

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 18:10 schreef roelandstoter het volgende:
Dames en heren,

Na lange tijd geklooid te hebben met potloodstreepjes en meerdere resets, ben ik tot inkeer gekomen en heb Bison electro gekocht en aangebracht... Dit werkt dus echt perfect... eindelijk mijn Duron 600@950 zonder elek te moeten resetten !! Perfect...

1 maar,.... wat is dat spul duur zeg.. een potje met 3 (!!) gram ... 38 piek !!! Maar het werkt perfect !

Voor mensen die in amsterdam wonen en ook definities willen unlocken...... reageer..
goh ook mijn proc is goed unlocked met een potlood van 2 kwartjes... toch maar is beter moeten opletten op de kleuterschool denk ik :?

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
ut nadeel van potlood is dat je het na een tijdje opnieuw moet doen

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

definieer "een tijdje" ... ik heb nu al 5 maanden draaien namelijk (Duron 800@7.5x133=1000)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:32

Sjaak_Afhaak

Bleh!

als je te erg trilt, moet je nog maar effe een nieuwe sigaret opsteken... :7

Hier staat tekst

Verwijderd

Potlood + Lineaal + Stevig Plakband dat doet het ook perfect en is een stuk goedkoper.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
het draait al maanden met mijn potloodstreepjes :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Heel leuk dat bizon idee van je, maar als je proc dood gaat heb jij geen garatie meer.. en mensen met een paar potloodstreepjes kunnen die makkelijk weer weghalen..

Verwijderd

solderen werkt ook perfect hoor.

/me is alleen niet zo gek om dat te proberen op zijn thunderbird 1200.

Misschien volgende maand op mijn duron (voor de router ).

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Hoe krijg je dat spul op de juiste plaats :?
Met een heel fijn penseeltje of stokje?

met lineaal en plakband vind ik helemaal een prestatie (zie boven) heeft zelf denk ik een Pentium en nooit een L-brug gezien ;)

Verwijderd

Topicstarter
Existence, hij ziet er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.coolerguys.com/images/cm252.jpg

volledig koper..........

• T-h-i-j-s
  • Laatst online: 27-08 10:53

T-h-i-j-s

koffie? ja lekker :)

Misschien volgende maand op mijn duron (voor de router ).
Wat ga jij in hemelsnaam voor router bouwen dat je er een _overclockede_ duron in gaat stoppen?

sowieso lijkt het me geen goed plan om routers ed te draaien met overclocked spul, maar da''s mijn mening, maar in een router niet genoeg hebben aan een "gewone" duron... hmmz daar kun je toch aardig wat Gb''s mee routeren lijkt me zo. :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een half jaar tijd 4 keer de lijntjes opnieuw moeten zetten.. daarom deze oplossing... Potloodstreepjes werken in het begin perfect,... maar na een paar keer kleuren wordt het toch echt veel minder...

En wat betreft het verfen... je krijgt er een penseeltje bij... heeeeeel voorzichtig erop doen en daarna op hoop van zegen de boel aanzetten....bij mij ging het perfect... nu nog 1000 Mhz. proberen..:)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 18:36 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
als je te erg trilt, moet je nog maar effe een nieuwe sigaret opsteken... :7
:r (zo denk ik erover ;) no offence dus)

Maarre de potlood strepen die ik heb zitten er nu ook al een hele tijd op en nog geen problemen... *D

Verwijderd

intercc dat is b*llsh*t wat jij daar zegt , want dat spul kan je er heel makkelijk met nagellak remover afhalen en dan zie je er niks meer van want die remover verdampt en dat spul blijft netjes achter in het doekje waarmee je het verwijdert :) dus wel garantie en veel stabieler oc-en ,en dubbeltje eerste rang dat is gewoon typisch hollands dat merk ik wel weer , wat is nou eenmaal 30 piek als je er 25 procs of meer mee kunt doen :? cheapskates.... no offence

en ja ik oc-de die duron van me al toen de meesten nog niet eens wisten dat amd ging rulen , vorig jaar zomer dus.... en in het begin met potlood gedaan , maar dat vervaagt op den duur dus echt wel he .... nu sinds een maand of wat dit spul en gaat veel beter zo. (8>

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Darkman: nagellak remover is het laatste wat je moet gebruiken. Daar zit namelijk aceton in, en dat lost waarschijnlijk je bovenlaag op van je proc.
Als je lijm eraf wilt halen zou je hooguit alcohol kunnen proberen, maar waarschijnlijk krijg je daarmee de lijm er niet af...

Verwijderd

Dr. RiPsaw hij gaat het niet op de core smeren! :D

//off-topic

Roeland de koeler is vandaag bezorgt alleen was ik niet thuis, maar morgen komt hij weer! ;) Welke is het dan kan ik vast kijken of hij in de server past! :P

Verwijderd

Ook leuk als je ff iets kliedert, dan ga je het uitvegen en smeer je je hele bruggetjes onder :o

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:32

Sjaak_Afhaak

Bleh!

:r (zo denk ik erover ;) no offence dus)
Maarre de potlood strepen die ik heb zitten er nu ook al een hele tijd op en nog geen problemen... :)
ehm ik rook dus wel... :7

Hier staat tekst

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 19:41 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:

[..]

ehm ik rook dus wel... :7
Ik dus niet! ;)

Ik zij toch no offence en als ik niet moet bibberen dan pak je toch een paar biertjes! :9~

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Mijn L1 is nog steeds netjes open ;)

maar de overige streepjes zitten nog prima getuige mijn specs ;)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 18:52 schreef Nephilium het volgende:

/me is alleen niet zo gek om dat te proberen op zijn thunderbird 1200.
tja, gelukkig zijn TB 1200''s al geunlocked :)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 22:44 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Ook leuk als je ff iets kliedert, dan ga je het uitvegen en smeer je je hele bruggetjes onder :o
Ja das dan net zoiets als je duron unlocken met een wasco krijtje! :D

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:36

botoo

💀 too old to die young

Omdat de streepjes best wel klein zijn (duh!), een kwastje toch wel groot, en afplakken ook niet echt een oplossing is, kan je een post-it (zo''n geel zelfklevende notitiebriefje) gebruiken.

Je knipt of snijd aan de klevende kant 4 kleine inhammetjes die precies corresponderen met de bruggen :)
en als het niet past pak je een nieuwe post-it en probeer je het nogmaals, net zolang tot het wel past :+.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 03 april 2001 19:32 schreef Dr. RiPsaw het volgende:
Darkman: nagellak remover is het laatste wat je moet gebruiken. Daar zit namelijk aceton in, en dat lost waarschijnlijk je bovenlaag op van je proc.
Als je lijm eraf wilt halen zou je hooguit alcohol kunnen proberen, maar waarschijnlijk krijg je daarmee de lijm er niet af...
nee aceton beschadigt niks, anders zou mijn core al lang weggevreten moeten zijn :)

39

Verwijderd

Ik heb gisteren Bison electo gekocht en geprobeerd.
Niks dan ellende!
Geprobeerd met speld, naald enzv.
Het spul wou niet geleiden en hij pakte niet alle multipliers.

Alles eraf en met Vulpotlood HB L1 bruggen ingekleurd.Voila! 990 Mhz zonder problemen.

te koop bison electo, 1 maal gebruikt..:?(ter illustratie,geintje)

edit;foutjes

Verwijderd

Dat moet in Vraag en Aanbod! :P

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 19:03 schreef Thijs_w het volgende:

[..]

Wat ga jij in hemelsnaam voor router bouwen dat je er een _overclockede_ duron in gaat stoppen?

sowieso lijkt het me geen goed plan om routers ed te draaien met overclocked spul, maar da''s mijn mening, maar in een router niet genoeg hebben aan een "gewone" duron... hmmz daar kun je toch aardig wat Gb''s mee routeren lijkt me zo. :+
Geld teveel heet zoiets :)
Die router ga ik gewoon ook als hobby bak gebruiken denk ik..

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 22:41 schreef tracer het volgende:

[..]

tja, gelukkig zijn TB 1200''s al geunlocked :)
Hngr, das waar ook...Volgende week komt ie dus gelijk ff maar een goede koeling bijbestellen :P

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 15:31 schreef Homedisc het volgende:

[..]

nee aceton beschadigt niks, anders zou mijn core al lang weggevreten moeten zijn :)
(Same here. :9 sinds wanneer lost de CPU met Aceton op ??)

Gefeliciteerd Roeland !!! B-)

Ik heb het hier in Amsterdam Oost gehaald bij LiefHebber, was wel komisch, hij sloeg het voor 17,50 aan op de kassa :D.
(Kwas er zelf niet bij, mijn vriendin heeft het voor me gehaald..)

Ach ja, het hing er zeker al een tijdje, het stickertje was aardig verkleurd . ;)
Gelukkig gaat dat spul eeuwig lang mee als het verpakt is.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt HOOI,

Ik heb een aantal injectienaalden besteld bij een studente geneeskunde (lenen=geven !!)... die kan ik dan gebruiken voor mijn volgende projectje...Duron900@1100.....>:)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op dinsdag 03 april 2001 18:57 schreef lexkam het volgende:
Hoe krijg je dat spul op de juiste plaats :?
Met een heel fijn penseeltje of stokje?

met lineaal en plakband vind ik helemaal een prestatie (zie boven) heeft zelf denk ik een Pentium en nooit een L-brug gezien ;)
Satéprikker (hout) werkt PERFECT!

Verwijderd

:)

Injectienaald..gaat de boel denk je dan niet flink uitlopen? Het lijkt me wat moeilijk te doserejn. O.. je bedoelt er in dopen en niet in de spuit.. mhh..

Dan kan je toch ook een speld gebruiken?

Satéh prikker lijkt me een aardig idee ja. Of een cocktail prikker/tandenstoker.

K''heb ook nog zitten denken om het per streepje te doen, de rest afplakken met plakband en dan gewoon de open ruimte vol kliederen.

(Zoals je misschien al ziet, moet ik nog aan het grote "Sloop en Nieuwbouw Project" beginnen. Beter case fans inbouwen, voltage mod, bison streepjes, Swift MC462 d''r op..zucht..) :+

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik baal dus behoorlijk, want ik word gek van het moeten opnieuw inkleuren. Ik heb het ook netje met een pinpas ernaast gedaan... goed stevig ingekleurt, en drie dagen later loopt die vast, en wenst die niet meer op te starten zonder mijn bios te resetten. Dus Bison lijn klinkt wel goed eigenlijk.

Sommige CPU''s werken nou eenmaal beter met het potlood trukje dan andere ben ik achter gekomen. Als je CPU wil unlocken doormiddel van potlood heb je geluk. Ik heb dus pech, en mijn Athlon 1Ghz wil dat dus niet... Nu maar even dit proberen, want ik wil wel op 133Mhz FSB lopen ;) Ik hoef niet eens sneller kwa CPU snelheid.
Pagina: 1