Dacht het wel, correct if I''m wrong.:)
And now the most interresting part of deze grot
Waar staat het zwart op wit dat hij het aankan?
Ik denk ook wel dat het met een bios update kan.
Ik denk ook wel dat het met een bios update kan.
wat dacht je ervan om eerst de fsb te checken
Verwijderd
Nope. De multiplier is 12.5
Je kunt officieel dus niet verder dan 1250.
Maarja .. FSB is natuurlijk niet persé 100 Mhz
En volgens mij heeft die 1300 een FSB van 200, wederom, correct me if I''m wrongCPU
1. Supports AMD-K7 Athlon Socket A 200MHz FSB Processors
2. Supports AMD-K7 Duron Socket A 200MHz FSB Processors
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
maar aangezien dat de Northbridge instabiel wordt bij hoge(re) FSB''s trekt ie waarschijnlijk die 155 Mhz FSB niet
Hier voor is de oplossing gevonden
DE KT 133A !!! Norhtbridge
(ohhh!!!)

:):Y)
Hier voor is de oplossing gevonden
DE KT 133A !!! Norhtbridge
(ohhh!!!)
:):Y)
Verwijderd
Nou Door de EV6 bus(het DDR principe) verdubbelt de data die over de bus wordt gezonden. Effectief komt ie op 200 Mhz FSB, hoewel dit 100 Mhz ingesteld is...Op dinsdag 03 april 2001 17:59 schreef mr_fragle het volgende:
[..]
En volgens mij heeft die 1300 een FSB van 200, wederom, correct me if I''m wrong
Verwijderd
Ik weet het zelf niet maar ik dénk het wel ja.Op dinsdag 03 april 2001 18:08 schreef Melvin15 het volgende:
ik dacht dat de 1.3ghz de multiplier automatisch op 13 zette. Correct me if i''m wrong
edit:typo''s
waarschijnlijk hebben ze de 6x multiplier geremapped zodat die 13 wordt
JCviggen
Een tijdje geleden werd volgens mij verteld dat de 12,5 multiplier op deze CPU''s automatisch 13 werd gemaakt, dus een soort remapping van de multiplier.Op dinsdag 03 april 2001 17:56 schreef HlpDsK het volgende:
Nope. De multiplier is 12.5
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
klopt...maar ik denk neit dat deze kerel met een 1,3 ghz zijn bus op 100 laat staan.
ik denk dat is dit zal gaan doen om effectiviteit te verhogen 10x133, dat doe ik ook met mijn 1 ghz@1,33ghz. Hij moet em unlocken dan veranderd hij zijn multiplier of hij koopt er 1 voor 50 piek meer waar ze dat eigelijk al heben gedaan (bus133=fsb266)
ik denk dat is dit zal gaan doen om effectiviteit te verhogen 10x133, dat doe ik ook met mijn 1 ghz@1,33ghz. Hij moet em unlocken dan veranderd hij zijn multiplier of hij koopt er 1 voor 50 piek meer waar ze dat eigelijk al heben gedaan (bus133=fsb266)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Niet om lullig te doen, maar alle TB vanaf 1 Ghz zijn volgens mij al unlocked. Die van mij doet het iig netjes op 9*133 zonder potloodstrepen of wat dan ook.
Fout. De KT7 gaat niet hoog met de FSB. De KT7a wel.. (de nieuwere via chipset)Op dinsdag 03 april 2001 19:39 schreef MaDLiVe het volgende:
klopt...maar ik denk neit dat deze kerel met een 1,3 ghz zijn bus op 100 laat staan.
Verwijderd
maar je kan een 1300Mhz dus met een kt7 (geen a) op 1250Mhz laten lopen (100mhz), is de vcore dan nog steed 1,85v of minder ? Want das ook belangrijk denk ik..
Pagina: 1