Toon posts:

[BC3] Wat voor koeler op slotket?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Hey ik heb een beetje een probleemnpje.. ik vind me celeron te warm worden, dus ik wil er een andere koeler op prikken (er zit nu zo''n standaard intel ding op).

Maar, aangezien mijn celly op een slotket hangt, met daarop een koelblok enzo, zat ik ff te denken, gewicht speelt ook een rol neem ik aan??? Hoeveel gram kan zo''n slotket houden?? ik wil natuurlijk niet dat het hele zaakje op een zeker moment naar benede komt :)

Wie weet raad? Wat zou een goeie cooler zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Omhoog ermee

sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar dan kan ik hem vandaag nog bestellen...

Weet niemand iets? :'(

Verwijderd

Ik had een Alpha PEP66 aan mijn slocket hangen. Die PEP66 weegt 373gram. Kon makkelijker. Heb nu waterkoeling en dan weegt nog meer want het is allemaal kopen en die heatsink is Aluminium met koper inlay. Ik zou als ik jou was een Alpha PEP66 kopen...

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Owja.. heb net even in look in m''n krachtpatsertje gedaan, maar ik zie ook helemaal geen steunbalkjes ofzo zitten op die slotket.. die er hangt gewoon een koelblok op! Kan dat zomaar??????

Enne, die PEP66.. koelt die beter dan die intel cooler?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Een alpha koelt een stuk beter dan de standaar intel koeler, MAAR je zit dan wel met een straaljager opgescheept. Ze maken flink (lees veel) lawaai.

Verwijderd

Topicstarter
Deze coolers zijn ook voor celeron :

- GlobalWin FOP38 (125 gram)

is die ook goed?

heb er echt geen bal verstand van , maar kwam deze tegen op NEDCOOL....

Verwijderd

Topicstarter
Lawaai maakt niet veel uit.. ik wil gewoon dat ie lekker koel blijft.... als ik een uurtje heb zitten gamen staat dat ding op 59 graden te tetteren.. is dus echt teveel vind ik

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
die global win is ook heel goed, is kwa prestaties vergeleikbaar met de alpha, maakt nog meer lawaai maar is een stuk goedkoper

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
heb die alpha pal 6035 met ystech.. en koelt goed met een suk minder lawaai.. mijn no low noise voeding komt er met gemak overheen...

een p3 850 op 970 op een p2b lopen als een tiet, echt, dan maar geen agp4x en raid en udma66, rock stable en snoeisnel

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Heb een coolermaster DP5-6H51 aan mijn slotket hangen, werkt perfect enzo. Gewicht is echt geen probleem.

Verwijderd

zit jouw cooler er wel goed op?.....mijn celly wordt stressed +/- 35C...(zie sig)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
HALLO... een celly is een budget-processor. dan ge je er toch geen koelblok van 100,- op kopen. dan ben je wel gek zeg. ik heb mn celly633@950@1.85volt lopen. met een SPIRE cooler. die dingen zijn gewoon goed. scheerl hooguit 3 graden in temperatuur met die dure globalwin''s en ik had hem voor de magische prijs van F17,50!

asjeblieft. koop dus gewoon een groot koelblok voor een lage prijs. bij spire zit er een goed fannetje bij. ik verwacht bij de andere goedkope merken ook wel [coolermaster?] owja.... koelpasta is ook handig om een keer te kopen. niet van die arctic silver [afzetterij]... maar gewoon zon tubetje van 2 mililiter van f2,50. celly''s worden niet zo heet als bijv. duron''s dus het zou gestoord zijn als je voor f150,- aan koeling op je processor doet van f250,-.

Verwijderd

Topicstarter
dat maak ik nog altijd zelf wel uit.. het is mijn computer, niet de jouwe.
Pagina: 1