Ik draai momenteel een systeem met een Abit VP6 en 2 P3 700/100/256. Werkt heerlijk, vooral als je max gebruikt (en dat doe ik nogal graag zie
www.c44.org 
) merk je het direct aan de renderingen. Alleen moet ik je wel zeggen dat er geen geluidskaarten zijn die niet moeilijk doen met SMP, live en turtle beach incluis. Dit ligt niet aan de drivers maar puur aan het feit dat geluidskaarten, net als vgakaarten vroeger, veel over de cpu doet, en gezien er nu 2 zijn, is het voor de geluidskaart soms even een raadsel waar het heen moet of waar het vandaan komt. In werkelijkheid doet je chipset dat maar omdat de geluidskaart geen doel meegeeft kan dit soms problemen opleveren bij veel geluidsgebruik.
Ook moet je zorgen in een Dual Systeem dat je WinNT Win2K of een UNIX variant gebruikt die SMP ondersteunt. In bijvoorbeeld Win9x of WinME kom je geen ruk verder met een 2e CPU omdat die die 2e cpu niet zien en nuet aan kunnen spreken.
Over dual AMD gesproken, daar zou ik nog een half jaartje mee wachten. De techniek van Dual AMD staat nog in de kinderschoentjes, en er zijn zoiezo al zat problemen bekend met de single AMD, en die zijn lang niet altijd allemaal oplosbaar, en zullen dus net zo hard terugkomen in de Dualbordjes, zo niet komen ze nog vervelender terug. En zeg nou zelf, je wilt toch stabiliteit in je Dualbak ? Niet dat je met een enorm complexe tekening of maxscene bezig bent en ineens hangt je bak ! Enorm irritant, mij gelukkig nog nooit gebeurd.
Zo dat was me het stukkie tekst weer, ik zie de reacties wel komen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen