Toon posts:

[BC3] AMD Athlon thunderbird 900 Mhz Coolen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb AMD Athlon thunderbird 900 Mhz proccesor gekocht, maar moet er nog een koeler voor kopen. Nu wil ik meteen een goeie kopen zodat als ik eventueel ga overclocken ik niet weer kan beginnen.

Ik wil er rond de 50 gulden voor uitgeven en het moet makkelijk te monteren zijn (ben geen ster in knutselen)

Wat voor een cooler kan ik dan het beste kopen

en o ja voor de rest heb ik toch geen coolers nodig? voor andere onderdelen dan (behalve m''n videokaart dan)

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:32
Koelen is, zolang het naar +/- 15 graden gaat altijd beter dan niet koelen, zeker voor bijv. 7200+ toeren hd of cd-writer:).

Verwijderd

Topicstarter
ja maar wat voor cooler da was mijn vraag :)

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik heb er zo''n spiregeval opzitten.
Kijk anders even hier: www.nedcool.com

Verwijderd

Topicstarter
hmm spire is toch gewoon standaard?

Ik heb trouwens een soltek SL KAV-X moederbord. Ik lees steeds weer tegenstrijdigheden. de een vind de golden orb wel goed ander zegt dat ie je core snel sloopt en weer ander vind em gewoon kut

ik wil weten welke koeler ik kan gebruiken voor 50/60 gulden die ECHT VOOR SOCKET A gemaakt is en die erook voor zorgt dat m''n processor lekker koel blijft en die redelijk blijft wanneer ik em overclock naar 1,2 gig

iemand een goed advies met voordelen en nadelen? please

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Ik zou min ieder geval geen superorb of zo kopen. Deze zijn dan wel speciaal voor socket A gemaakt maar nog steeds een gevaar voor je core.

A>
Pagina: 1