[BC3] temp sensor moederplank

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar kan ik aan een temp sensor voor moederbord komen Ik heb een AK33 en daarop kun een sensor plaatsten een voor cpu de andere voor het systeem
of kan ik m eenvoudig zelf maken

Alvast bedankt voor jullie reacties

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan je eenvoudig zelf maken. Moet je een NTC aan 2 draadjes solderen. Ik heb een NTC van 10kOhm, maar dan moet ik nog wel 5 graadjes eraf halen om een goede waarde te krijgen. Dus als ik jouw was zou ik er een nemen van 11/12kOhm, ik weet niet of die er zo zijn.

I, for one, like Roman numerals

• BC3 Victim
en hoe sluit je die kabeltje aan het moederbord het heeft een 2 pin aansluiting
een voor de sensor de andere voor GND(?) gewoon solderen?
liever niet eigenlijk
liefst gewoon met een soort dip switch

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het is een weerstand meter, maakt niet uit hoe je het aansluit.

Je kan gewoon een stekkertje eraan maken.

I, for one, like Roman numerals

• BC3 Victim
en die stekkertje die kan ik gewoon
ergens kopen?
conrad ofzo

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

http://www.orinthical.com/Articles/thermal/thermalsensor.html

http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/Pentiumpro/Thermal/

als je em bij asus besteld kost ie 12 dollar + verzendkosten. zonde van je geld inderdaad.
zelf maken kost maar een paar pieken.

• BC3 Victim
Thanx
ik ga aan de slag
:)

Pagina: 1