[BC3] MSI 6337EP Pro v3.0b

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had dit al eerder gepost, maar kan bericht niet terugvinden..

Iemand meningen over dit bord? Let wel: dit is een ander bord dan de 6337E Pro of de 6337 PRO.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Goed bord. Heeft een paar nadeeltjes:
- Max AGP transfer rate = 2x
- AGP aperture size = max 64 Mb (kan ook wel aan chipset liggen misschien)
Verder superstabiel en leuke features als diagnostic leds.

• BC3 Victim
De handleiding zegt:

AGP 4x/2x universal slot

Hoezo zou hij maar 2x zijn?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• biobak
  • Nu online
Weet ik niet. Kan nergens 4x agp instellen

• BC3 Victim
Heb het bord inmiddels gekocht en kan AGP 4x met de Nvidia tweak tools instellen..

• biobak
  • Nu online
Op maandag 16 april 2001 14:02 schreef hezik het volgende:
Heb het bord inmiddels gekocht en kan AGP 4x met de Nvidia tweak tools instellen..
Kijk maar eens met Sandra of PCIList. Dan ze je dat ie op AGP 2x staat ookal zet je hem op 4x. Ik heb overigens de 3.1 revisie

• BC3 Victim
Sandra zegt dat ie op 4x staat. Evenals SBA, kan ik ook aan/uit zetten. Frappante is wel dat hij van SBA (side band adressing) ineens retetraag wordt.

[edit]
Welke revisie ik heb weet ik niet, ook geen zin om ''m daar nu voor open te gaan schroeven. ''k heb ''m op 3 maart gekocht.

[edit2]
3 april uiteraard, niet 3 maart

Overigens wel een prima bordje..

Pagina: 1