De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Beetje vreemde topic-titel. Het is niet je mobo wat warm word maar je CPU. Maar misschien is gewoon je sensor een beetje brak. Probeer eens met een andere sensor te meten (zo''n plakding of iets anders).
Een super-Orb is ook niet echt super, meer leuk om naar te kijken dan een echte SUPER cooler. Een vriend van mij had z''n celly eerst met standaard retail Intel cooler, en daarna een Super-Orb + Artic Silver en dat scheelde precies 1 graad! Misschien toch maar een echte cooler kopen? Tip
ik gaat ff een ander koeler kopen, nou dat wil ik best als het daarmee echt opgelost zou zijn.... maar dat verwacht ik niet, ik denk zelf dat dit bordje gewoon de temp een beetje vaag weergeeft maar anders koop ik zekeres wel een andere....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen