ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
zie trouwens dat crucial alleen geheugen verkoopt.. zijn er mensen met goede ervaringen met andere zaken in vs ofzo die heel assortiment verkopen?
is het ook aan te raden om daar een processor en een mobo vandaan te halen? of uit een soortgelijke winkel in de vs waar het ook veel goedkoper is?
graag een reply op zowel topic als dit....
Dank
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik heb net een Duron 750@900 gekocht
Werkt allemaal prima => interne geheugen is het magische woord
www.kuiphuis.nl
ik weet dat dit niet het antwoord op je vraag is. Ik zou gewoon voor die amd van nu gaan.
die fsb van 140 dan bedoel ik...
komt omdat er 128 mb pc100 inzit en 256mb pc133 infineon....
het infineon trekt het zelfs niet op cas222 700....
Kwaliteit, leverbaarheid, betrouwbaarheid en prijs zijn bij Crucial allemaal goed, dus kom niet aan crucial.
maar even hoe zit dat met garantie enzo en wat over het topic in het algemeen???
Thomas
Thnx
Thomas
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
komt door dat geheugen maar er zit wel meer dan genoeg geheugen in lijkt me..384mb moet voldoende zijn voor win me of win xp
en tja...raw power........
neuh 700 mHz is echt het matje wat mijn geheugen kan trekken....
en tuurlijk is meer leuker maar ja misschienis het aan te raden om te wachten op een palomino?!?!?!?!?! (<- daar al meer over bekend?? veel sneller enzo?? goed te oc-en?? stabiel??? ) en ben opzicht wel toe aan iets nieuws....
heb nu trouwens een geforce 256 en wil eigenlijk wachten op een betaalbare geforce3 voordat ik dat ga upgraden....
Thnx.
Thomas
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
en ook helemaal geen p4?!
nou ja.....
bedankt anyway.....
Thomas
ps als iedereen ff wil reageren op mijn vragen dan ben ik heel blij!!
neuh ff serieus graag ff goede replys waar ik veel aan heb...
thnx
Thomas
u can fool all people some time and fool some people alltime
Maar ik denk dat je 700 Mhz voorlopig echt wel snel genoeg is hoor! Tenzij je veel aan photoshop, CAD of iets dergelijks doet natuurlijk...
Als het om de spelletjes is: Ga liever voor een videokaart upgrade!
Geef mij maar een Warsteiner.
over je oorspronkelijke vraag, ik wilde eigenlijk zsm ook een nieuwe processor hebben maar ik wacht tot de nieuwe asus a7v266 te koop is met de tbird 1.2 , prijsverschil met de 1.33 is al zo gauw zo een 128 mb intern toch ;p ?
...
en een videokaart upgrade komt er ook wel maar dan pas over 3/4 jaar ofzo als de geforce3 betaalbaar is....
anyway....what about the palomino???
super of absoluut niet....
of misschien wel een andere hoor...als er een p4 komt die veel beter is dan alle tb''s en opvolgers bij elkaar dna ja....weer een intel.
HOE SNEL WIL JE ?Op dinsdag 03 april 2001 18:39 schreef Lord_T het volgende:
helaas al niet een tb 1300 of 1333...
en ook helemaal geen p4?!
nou ja.....
bedankt anyway.....
Thomas
ps als iedereen ff wil reageren op mijn vragen dan ben ik heel blij!!![]()
neuh ff serieus graag ff goede replys waar ik veel aan heb...
thnx
Thomas
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
dus zo snel mogelijk?!
Ohw ja ik koop dus ongeveer ieder 1,5 jaar iets nieuws voor mijn pc...nu komt er dus zowiezo een nieuwe grote hd in en heb er dus al 256 mb geheugen bij geplant en dus of redelijk snel of over een 1/2 jaar een nieuwe proc en mobo..
thnx
Thomas