De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Yup je hebt een Socket A mobo nodig en er zijn ook nog een paar AMD Athlons d8 ik voor slot A.
Bestaat er zoiets als
Socket A/SLOT 1
V
Socket A/SLOT 1
V
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is een compleet andere busarchitectuur, dat kun je dus wel schudden. een duron/Tbird heeft niet voor niks een hoop meer pinnen... die doen ze er heus niet op omdat ze dat gaaf vinden ofzo
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Je kan idd géén Duron of TBird op je Slot1-moederbordje planten..zo duur zijn socket A moederbordjes nou ook niet hoor
Geef mij maar een Warsteiner.
Als het je lukt die Duron in je Socket 370 te krijgen, heb je behalve een brandende vraag ook een brandend antwoord...
There are no stupid questionsOp maandag 02 april 2001 19:33 schreef Vodkagod het volgende:
Heb een brandende vraag (of een domme)
MAAREH.... ZOU JE DE TOPICTITELS NIET IN HOOFDLETTERS WILLEN POSTEN..... dat leest namelijk niet echt prettig..
verder heb je geloof ik al antwoord op je vraag.... ik kan je niet helpen.... daar is ik te dom voor
Koop gewoon een elite board stabiel en goedkoop met een duron 700 ben je 380 piek klaar
Goedzo!Op maandag 02 april 2001 19:33 schreef Vodkagod het volgende:
Heb een brandende vraag (of een domme)
Ik wil graag van Pentium de overstap wagen naar AMD.
De AMD Duron moet op een socket-A moederbord.Maar moet ik hier nou een heel nieuw moederbord voor aanschaffen?????
Heb nu namelijk een Chaintech moederbord met intel chipset met socket 370 naar slot 1 converter. Kan hier een AMD Duron ingeplaatst worden??? of moet dit persee socket A zijn???
Koop dan wel een die tot de 1,5GHz kan, want dan kun je er in de toekomst nog een Thunderbird 1,5GHz op prikken.
Als je een intel koopt, heb je de keuze tussen een Pentium-3 of 4 moederbord. Aangezien de p4 nog niet echt presteert met de software is dit een slechte keuze.
Pagina: 1