De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De Delta AFB60-MP fan...
draait op 2450 RPM
of bouw er een 80 mm fan op... stil en toch koel.
draait op 2450 RPM
of bouw er een 80 mm fan op... stil en toch koel.
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Ik heb op mn alpha 6035 een YS-tech 26 cfm fan werkt perfect (en iets beter als die delta MP).
ik weet alleen niet of je hem ook los kan kopen, mijn combo heb ik bij ned-cool vandaan.
ik weet alleen niet of je hem ook los kan kopen, mijn combo heb ik bij ned-cool vandaan.
Even lezen aub.. het gaat dat het mainboard het niet trekt, niet de voeding...Op maandag 02 april 2001 15:08 schreef Daniel-San het volgende:
Een grotere voeding????? HINT HINT
Of een extra voeding...
Die nieuwe Delta60HP-tjes hebben een connectortje voor op het mainboard zodat je de RPM kan meten.. ik heb de "oude" nog met de standard harddisk-voedingsconnector..
[on-topic]
Misschien dat je iets in elkaar kan solderen zodat je de voeding van een voedingsconnector af kan halen en dat je via het onboardconnectortje de RPM kan doorgeven... In ben niet zo thuis in de soldeerwereld maar ik denk dat dat vast wel mogenlijk is...
en anders igg de Delta60MP
Das echt heel simpel...Op maandag 02 april 2001 15:26 schreef Krypt het volgende:
[..]
Even lezen aub.. het gaat dat het mainboard het niet trekt, niet de voeding...
Die nieuwe Delta60HP-tjes hebben een connectortje voor op het mainboard zodat je de RPM kan meten.. ik heb de "oude" nog met de standard harddisk-voedingsconnector..
[on-topic]
Misschien dat je iets in elkaar kan solderen zodat je de voeding van een voedingsconnector af kan halen en dat je via het onboardconnectortje de RPM kan doorgeven... In ben niet zo thuis in de soldeerwereld maar ik denk dat dat vast wel mogenlijk is...
en anders igg de Delta60MP
Rpm draadje met 3 pins stekker op mobo, de 2 spanningsdraadje direct op je voeding... KLAAR!
Verwijderd
?? Die fan trekt ca. 4 Watt.
Dat KT7 series bord kan tot 6 a 7 watt probleemloos aan op de fan connector.
Ik zie echt het probleem niet hoor..
Dat KT7 series bord kan tot 6 a 7 watt probleemloos aan op de fan connector.
Ik zie echt het probleem niet hoor..
Zat ik ook aan te denken; maar ik dacht dat alleen het rpm draadje op het mobo niet werkte.. je hebt toch geen gesloten circuit?? of zit ik nu fout?Op maandag 02 april 2001 16:28 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Das echt heel simpel...
Rpm draadje met 3 pins stekker op mobo, de 2 spanningsdraadje direct op je voeding... KLAAR!
Verwijderd
Ik kan mijn HP niet eens in mijn mobo pluggen er zit zo''n grote stekker aan voor direct aan de voeding.
bij jouw kan het blijkbaar wel, je kan kijken voor een verloop zodat ie direct aan je voeding kan
bij jouw kan het blijkbaar wel, je kan kijken voor een verloop zodat ie direct aan je voeding kan
Neewordt je trouwes niet gek van die herrie van dat ding?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Leek mij ook... Maar aangezien mijn delta nu draait en ik de RPM kan uitlezen lijkt mij dat het toch niet nodig isOp maandag 02 april 2001 17:47 schreef Krypt het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken; maar ik dacht dat alleen het rpm draadje op het mobo niet werkte.. je hebt toch geen gesloten circuit?? of zit ik nu fout?
Probleem is dat je dan het RPM niet meer kan uitlezen en dat Abit KT7(a)(raid) mobo''s met een wat oudere biosversie (die er standaard opzit) zichzelf uitschakeld als er geen fan op de cpu-fan aansluiting op het mobo zit..Op maandag 02 april 2001 17:49 schreef Oneindig het volgende:
Ik kan mijn HP niet eens in mijn mobo pluggen er zit zo''n grote stekker aan voor direct aan de voeding.
Pagina: 1