Toon posts:

[BC3] Jetway, goedkoop = duurkoop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jetway heeft een nieuwe : J663AS Ultra met KT133A chipset. Die specs lijken mij wel ok.
http://www.j-mark.com/PRODUCT/mb/663asultra.html
Ik zie iedereen zeggen dat Jetway K*T is ,maar is dat nou echt zo?

Heeft iemand ervaring met dit bord? of heeft iemand er ergens een review ervan gezien want ik kan er nergens een vinden.

Thx in advance ,Asura.

//edit
die url

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Zoek ff op tweakers, anandtech, slashdot, hardwareinfo, tomshardware etc naar een review

Verwijderd

Topicstarter
Je weet blijkbaar niet waar ik allemaal al gezocht heb... nix gevonden :(

Verwijderd

Elementary my dear Watson,

als er nergens positieve berichten over dat bord zijn, zou ik maar even afwachten... .
:Y)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
En als iedereen afwacht weet over een tijdje nog niemand het :)

Verwijderd

ja.. lekker informatief CC

Verwijderd

Jetway = Kut met peren, zo traag als BAGGER!

Verwijderd

Ah, kijk aan, Caphex heeft een review ;) !
En, welke benchies heb je gedraaid ?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jetway heeft een nieuwe : J663AS Ultra met KT133A chipset. Die specs lijken mij wel ok.
http://www.j-mark.com/PRODUCT/mb/663asultra.html
Ik zie iedereen zeggen dat Jetway K*T is ,maar is dat nou echt zo?
Heeft iemand ervaring met dit bord? of heeft iemand er ergens een review ervan gezien want ik kan er nergens een vinden.

Thx in advance ,Asura.
Ik heb nogal wat praktijk ervaring met Jetway. als je pc zaak bent kan je nou eenmaal niet iedereen een Supermicro bordje sleiten, het moet ook een beetje betaalbaar blijven. over het algemeen heb ik met Jetway Pentium III bordjes erg weinig problemen gehad. die verkopen we ook nog steeds. werkt gewoon.
qua athlon bordjes: de slot A serie ging nog goed. (771AS). daar hebben we weinig klachten mee gehad.
de socket A, de 663AS (PRO, ULTRA) die zou ik persoonlijk niet kopen. wij hebben daar net ff iets teveel gezeik mee gehad. daarmee bedoel ik hard lockups, die op geen enkele manier te verhelpen zijn en problemen met de IDE controller (bsods met bepaalde cdrw drives).
als goed goedkoop alternatief zou ik de DFI AK 74 nemen (niet erg goed verkrijgbaar schat ik) of als je ff iets meer betaalt een MSI KTPRO-2 (a) (turbo). vooral die MSI in combinatie met goede 300 Watt voeding, anders is ie binnen 2 maanden opgeblazen naar mijn ervaring (dat was er niet 1tje maar meerdere)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk smvs :)daar heb ik wat aan, wel jammer dat die dan echt niet goed is want ik vind de prijs wel goed. Zelf zat ik dan te denken aan de MSI K7T-Turbo als die Jetway zuigt. Want ik wil wel de KT133A-chipset hebben. Maar die DFI moet ik ook maar eens bekijken dan...

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm wat DFI betreft zou het de AK75-EC moeten zijn maar die zie ik helemaal nergens....

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Target, vliegveld Eindhoven verkoopt DFI. probleem met Target is dat hun service niet optimaal is (lees: volkomen kut) en dat denk ik een hoop pc zaken gestopt zijn met het kopen van Target spullen.

check deze:
www.ledos.nl/pc-factory/MoederbordenSocket_A.html

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, zie mijn overklokresultaten...

Niet dat ik hebt unlockt ofzo maar toch...

edit:

Ik ga dus die Asus A7V266 halen als die er is...

Verwijderd

Topicstarter
Tja in de prijsklasse van DFI zou je net zo goed een MSI kennen nemen die veel beschikbaarder is dus...
--
Ja eigenlijk telt dat niet Aikon, ik zou weleens willen zien wat ie kan als je die Lock eraf haalt, de FSB is sowieso al moelijk in zn 1tje omhoog te halen. En het is natuurlijk nog geen Ultra.
Pagina: 1