Jetway heeft een nieuwe : J663AS Ultra met KT133A chipset. Die specs lijken mij wel ok.
http://www.j-mark.com/PRODUCT/mb/663asultra.html
Ik zie iedereen zeggen dat Jetway K*T is ,maar is dat nou echt zo?
Heeft iemand ervaring met dit bord? of heeft iemand er ergens een review ervan gezien want ik kan er nergens een vinden.
Thx in advance ,Asura.
Ik heb nogal wat praktijk ervaring met Jetway. als je pc zaak bent kan je nou eenmaal niet iedereen een Supermicro bordje sleiten, het moet ook een beetje betaalbaar blijven. over het algemeen heb ik met Jetway Pentium III bordjes erg weinig problemen gehad. die verkopen we ook nog steeds. werkt gewoon.
qua athlon bordjes: de slot A serie ging nog goed. (771AS). daar hebben we weinig klachten mee gehad.
de socket A, de 663AS (PRO, ULTRA) die zou ik persoonlijk niet kopen. wij hebben daar net ff iets teveel gezeik mee gehad. daarmee bedoel ik hard lockups, die op geen enkele manier te verhelpen zijn en problemen met de IDE controller (bsods met bepaalde cdrw drives).
als goed goedkoop alternatief zou ik de DFI AK 74 nemen (niet erg goed verkrijgbaar schat ik) of als je ff iets meer betaalt een MSI KTPRO-2 (a) (turbo). vooral die MSI in combinatie met goede 300 Watt voeding, anders is ie binnen 2 maanden opgeblazen naar mijn ervaring (dat was er niet 1tje maar meerdere)