De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je het toerental kan zien, heb je hem aangesloten op je mobo. En een delta HP fan trekt zoveel stroom dat je mobo waarschijnlijk problemen heeft om dat te leveren. Dus zakt je voltage in, krijg je stabiliteitsproblemen en kan je fan ermee knokken.
Dus: sluit je fan aan via een Digidoc (als je de rpm wilt blijven aflezen) OF via je voeding, maar NIET via je mobo.
Oh ja, download ff de nieuwere versie van je BIOS, zodat je de fancheck kan uitzetten voor fan1 van je mobo. Anders start je bak helemaal niet meer op
Dus: sluit je fan aan via een Digidoc (als je de rpm wilt blijven aflezen) OF via je voeding, maar NIET via je mobo.
Oh ja, download ff de nieuwere versie van je BIOS, zodat je de fancheck kan uitzetten voor fan1 van je mobo. Anders start je bak helemaal niet meer op
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Had ik ook een keertje met mijn alpha, toen had ik de schroeven er een beetje scheef ingedraaid
misschien is dat het.
The cyclographing developer