De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb je de review op www.hardwareinfo.net al gelezen, daar komt de epox als een van de betere uit de bus!
Gebruik ook eens de search http://onno.dhs.org/gotsearch
en op t.net in de review search!
Gebruik ook eens de search http://onno.dhs.org/gotsearch
en op t.net in de review search!
Ik heb de epox 8kta3 en deze bevalt mij zeer goed.
Verwijderd
de EPoX 8KTA3 is het beste bord wat ik ooit heb gehad!! (heb ook ervaring met AOpen, ASUS, MSI, Abit)
Ga dan gelijk voor de 8KTA3+, die heeft standaard RAID...Verder perfect bordje..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik draai zelf met een Epox dual board.. geen problemen gahd tot nu toe.
Verwijderd
let dan wel op dat er dan geen grote videokaarten in passen... de videokaarten lopen precies onder de dimm slotjes (1mm ervanaf!!) en hij loopt precies boven de raid...Op maandag 02 april 2001 13:18 schreef Dizzytal het volgende:
Ga dan gelijk voor de 8KTA3+, die heeft standaard RAID...Verder perfect bordje..
ik zelf heb de normale 8kta3, omdat ik raid niet nodig heb..
Ik heb een Epox EP-7KXA. In het begin was het een heel getob om het ding stabiel te krijgen. Maar de aanhouder wint en nu is hij rete-stabiel. Ik gebruik deze overigens als server met een Athlon 600 (classic)
MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player
Verwijderd
De epox 8kta3+ is een goed bordje.. Ik heb er zelf 1. Een opmerking erover is dat ze die raid connector beter aan moeten geven. Ik was een uurtje mee bezig om dat goed aan de praat te krijgen. Ik heb nl. 2 cd rom spelers , 1 brander. Dan deed mijn HD het niet goed, of ziet ie em niet als ik het per ongeluk in de raid connector zet:(. Maar verder heb ik helemaal geen problemen gehad met het bord.
Ik weet niet wat dat PC Alert allemaal doet, maar Epox heeft al sinds jaar en dag USDM. Houd o.a. de Temp, voltage en rpm van je fans bij. Ook in te stellen met alarmsOp donderdag 03 mei 2001 23:32 schreef fredkroket het volgende:
Perfect. Alleen jammer dat ze zelf nog geen mobo monitor hebben ala PC ALERT van MSI.
Staat gewoon op de mee geleverde CD, maar niet in het "autorun menu ding" moet je gewoon ff zelf opzoeken.
En die Post-code display is ook helemaal geweldig, was een keer (stom stom stom) geheugen vergeten terug te stoppen, gaf ie netjes C2 (geloof ik, prob. met geheugen)aan
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Pagina: 1